Pozdravljeni, imam fanta s katerim sva skupaj ze vec kot 1 leto. Ko sva skupaj nama cas mine zelo hitro, ob njem se pocutim zelo lepo, tretira me kot me mora:) in vse lepo in prav. Potem pa se mi včasih ko sem sama pojavi vprašanje ali si res predstavljam prihodnost z njim. Ko sva skupaj si jo, niti pomislim ne na kaj takega, gre nama res odlično, samo takrat ko sem sama. Gre samo za "ideje mojih možganov"? Je to normalno v najstniški ljubezni? Hvala za odgovor in lep pozdrav
• ni
ničdrugačna
Živijo,
jaz te popolnoma razumem nekaj časa sem bila s fantom, ki mi je bil všeč vendar si z njim nisem znala predctavljati prihodnosti. Ko sva bila skupaj sem bila v oblakih, ko pa sem se zvečer ulegla v posteljo si najine skupne prihodnosti nisem znala predctavljati. Nekaj časa sem se prepričevala, da je moja prava ljubezen vendar sem dojela, da ni tako, ko so me začeli zanimati drugi fantje. Nasvet, ki je pomagal meni je, da se malce opazuješ če ti je morda všeč še kdo. Če ugotoviš, da ti je bi bilo dobro če s tvojim fantom stvari razjasnita. Po mojem mnenju je bolje da z nekom, ki ti ni več všeč končaš kot pa, da ga zavajaš. Seveda je vedno možnost, da je to samo obdobje, ki ga boš prebrodila. Vso srečo =)
lp
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
iskreno se ti opravičujemo, ker nisi prejela odgovora na svoje vprašanje.
Če je to vprašanje še aktualno zate in bi si želela odgovor strokovnjaka, te prosimo, da nam še enkrat pišeš in bomo poskrbeli, da bo odgovor čimprej objavljen.
Res nam je žal, da si čakala na odgovor in ga nisi prejela.
Pozdrav iz uredništva.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Kot prebiram iz tvojega vprašanja, praviš, da se v svoji zvezi počutiš dobro, vendar včasih podvomiš v to, če bo ta zveza res trajala. Mi lahko morda zaupaš kaj več? Kakšni dvomi se ti pojavijo? Kaj je tisto, zaradi česar se sprašuješ ali si res predstavljaš prihodnost z njim? Dvomi v odnosih, so normalen del odnosne dinamike tako pri najstnikih, kot tudi pri odraslih. Pomembno pa je, da se svojih dvomov zavedamo in o tem morda spregovorimo. Si poskušala svoje dvome zaupati prijateljici/prijatelju ali pa jih celo izraziti svojemu fantu? Običajno, lahko izpoved, če jo izrazimo na nek spoštljiv in asertiven način, in če partnerju zaupamo svoje težave, pripelje do še večje povezanosti. Morda se boš tudi ti počutila bolje.
Praviš tudi, da se ti te misli ponavadi pojavijo, ko nista skupaj. Mislim si, da imaš takrat morda malo več časa in naši možgani lahko v tem prostem času hitro začnejo razmišljati različne stvari. Si se morda poskusila v tej situaciji opomniti, kako lepo vama je, ko sta skupaj? Iz prebranega sem namreč razbrala, da se sicer v odnosu počutiš srečno in spoštovano, kar ima velik pomen. Morda se naslednjič, ko boš negotova, vprašaj, kako se res počutiš in iz kje prihajajo ti občutki. So to morda kakšni strahovi, želje, fantazije? Vsa ta čustva in vedenja lahko vplivajo na to, kako se trenutno počutimo o zvezi in tudi to moramo vzeti v zakup.
Naj ti še povem, da je normalno, da se v tem obdobju sprašuješ o prihodnosti in o prihodnjih odločitvah. Velikokrat lahko imamo dvome o stvareh, pomembno pa je, da z njimi ne izvajamo prevelikega pritiska nase. Ljubezen in odnosi so zapleten proces, v katerem se učimo, rastemo in razvijamo.
Bodi lepo,
Ana Globokar, dipl. psih. (UN)