Živim v dijaškem domu v LJ, všeč mi je vrstnica ampak nevem kako bi jo povabil ven na zmenek z mano oz. vprašal, če se zanima za zvezo z mano. Sva iz različnih šol, ampak hodiva na isti vlak domov
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Praviš, da ti je všeč punca, katero srečuješ na vlaku. Sta se morda že kaj pogovarjala, ali si jo zaenkrat le opazoval na daleč?
Razumljivo je, da ne veš, kako pristopiti oziroma nakazati, da ti je všeč. Mogoče lahko najprej razmišljaš v smeri, kako vzpostaviti bolj sproščen stik. Ker se že videvata na vlaku, imaš dobro izhodišče. :) Lahko začneš z nečim preprostim, kot je pogovor o šoli, dnevu ali vožnji. Opazuješ lahko, kako se ona odziva, torej kako se vključi v pogovor, ga nadaljuje, deluje zainteresirano.
Če opaziš, da komunikacija steče, je naslednji korak lahko povsem majhen in neobvezujoč, na primer, da jo vprašaš, če bi šla kdaj skupaj na pijačo po pouku. Ni treba takoj odpirati teme zveze. Bolj kot to je pomembno, da si dovoliš nekoga spoznati in da tudi ona dobi prostor, da pokaže, ali jo to zanima.
Želim ti veliko sreče!
Cita Jenko, mag. psihologije