Pozdravljeni!
Pred enim tednom sem začela sanjati o nekem fantu, ki ga v življenju nisem videla in ga ne poznam. Ko se vsakič zbudim pa se mi zdi, da sem ga že 100% videla in ga poznam....Ali je to čudno?.....Ali je to normalno?......ker razmišljam samo o tem in mi je nenormalno in sanje se vsak dan ponavljajo
Lp.
• Za
Zaspanček
To je normalno, ker veliko razmišljaš o njem in se ti um ne odpočije med spanjem, temveč še vedno predeluje tvoja razmišljanja, ki so še vedno polna vtisov o tistem fantu.
Svetujem,  da ga odmisliš iz svojih vsakodnevnih aktivnosti in se sprostiš pred spanjem. Užibaj v spanju in sanjah.
• Ma
Mala_kraljica
Pozdravljeni!
Naj še dodam, da sem se posvetovala z prijateljicami in so rekle, da tega še nikoli niso doživele...moji starši pa mislijo da sem čudna in da sem samo v puberteti....čudno mi je da sanjam o nekom že 1.teden ki ga niti ne poznam in mislim, da to ni povezano s spominom na nevem sošolca ali pa fanta, ker ga še nisem imela....prosim za pomoč ker sem izgubljena
• Ar
Arči
Ena izmed teorij (psiholoških) o sanjah zagovarja mnenje, da sanje dajejo dragocen vpogled v naše nezavedno mišljenje.
Nisem razlagalec sanj, vendar tako laično po tem kaj si napisala in glede na teorijo kaj sanje naj bi bile, bi jaz zaključil, da si nekje podzavestno močno želiš fanta, ki bi naj bil takšen kot ga vidiš v sanjah.
Upam, da imam prav in da boš kmalu srečala svojega fanta "iz sanj".
• Uredništvo
Katarina Maučec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Vsakdo se lahko kdaj pa kdaj sreča s ponavljajočimi se sanjami. Obstajajo nekatere teorije, ki pravijo, da je vsebina sanj povezana z neizpolnjenimi potrebami, spet druge pravijo, da na naše sanje vpliva tudi to, kar razmišljamo tik pred spanjem.
Žal nisem strokovnjakinja na področju sanj tako, da ti natančnega pojasnila zakaj se ti to dogaja ne morem podati. Bi pa te vseeno pomirila, da z nobeno vsebino sanj, če te niso nočne more, ni nič narobe. Karkoli sanjaš je okej in normalno. Spodbudila bi te tudi, da se poskušaš ne preveč ukvarjati s svojimi sanjami, saj so sanje zgolj sanje.
Vse dobro!
Katarina Maučec, mag. psihologije
• En
Enaa
Pozdravljeni
Sanjala sem kot da sem šla na obisk k bivšemu sošolcu tam sem videla njega njegovo mamo njegoega nečaka vsi smo bili nekam dobre volje in veseli. Nato sem zaspala na njegovem kavču in zdi se mi da takega spanja nisem imela še nikoli ne razumem pomen vseh teh sanj. Z tisto osebo pa ze dolgo nimam kontakta
• Uredništvo
Brane But
Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Sanje sicer lahko imajo določeno simboliko, razlaga tvojih sanj pa je zelo nezanesljiva. Sanje, za katere sprašuješ, nisi sanjala večkrat, niso se ti ponavljale, imela si jih, kot kaže, samo enkrat. No, pa si vseeno poglejva, kaj bi lahko pomenile.
Pobrskal sem po Veliki stari sanjski knjigi (Založba Drava, Celovec, 1991).  Sanje, da si bila na obisku, bi lahko pomenile, da se ti bo zgodila krivica. Tisti del tvojih sanj, da si na tem obisku zaspala na kavču, pa bi lahko pomenil, da paseš lenobo. Razlago tvojih sanj pa si lahko tudi pogledaš na povezavi https://sanjskaknjiga.net/razlaga-simbola/spati-v-tuji-postelji/#top in na povezavi https://sanjskaknjiga.net/razlaga-simbola/obiskati-koga/#top.
Brane But, univ. dipl. psiholog