Pozdravljeni,
Prosim vas za nasvet in sicer: obiskujem 1.letnik gimnazije, na žalost mi ne gre dobro. Če bom na koncu imela recimo 3 popravne izpite me zanima, ali lahko vseeno oddam prijavnico do aprila na drugo srednjo šolo, kljuib temu, da mi recimo potem uspe opraviti popravne izpite in potem prekličem prijavnico?
Ker v primeru neuspeha ne bi želela ponavljati letnika na isti šoli-gimnaziji, ampak bi se potem prepisala na ekonomsko srednjo šolo. Ampak ne vem, če je možno, da oddam prijavnico pred zaključkom 1.letnika na drugo šolo in jo potem prekličem v primeru, če mi uspe opraviti popravne izpite?
Hvala za nasvet in lep pozdrav,
Tinkara
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Tinkara,
seveda, dobro razmišljaš. Najboljše je, da aprila oddaš prijavnico na želeno srednjo šolo. V kolikor se boš junija odločila, da opraviš popravne izpite, se na novo srednjo šolo ne rabiš vpisati. Je pa res, da vpis v srednje šole v 1. krogu poteka pred popravnimi izpiti v srednji šoli. V kolikor se boš želela vpisati v 1. krogu se moraš odločiti pred popravnimi izpiti. Boš pa verjetno konec junija že vedela, kako ti kaj kaže.
Držim pesti, da ti uspe popraviti ocene. Časa imaš še dovolj :).
Lep pozdrav
Maruša Grešak, mag. psihologije