Pozdravljeni. Sem 8.razred OŠ in si res želim it na srednjo veterinarsko šolo, ker obožujem živali, jim rada pomagam če se da itd...Edino kar me ovira je, da imam dosti "mehko srce" in nisem ravno za  sodelovanja pri kakih usmrtitvah, rizičnih operacijah, itd...In sem v dvomih ce sem sploh prava za ta poklic. Je pa to tudi edina stvar ki me dejansko zanima. Hvala za odgovore. Lp.
• Uredništvo
Barbara Plazar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
rane, kri, operacije, evtanazija ipd. so pri poklicu veterinarja ali veterinarskega tehnika zelo pogosti. Žal se tudi za vsako žival ne izzide najboljše, četudi se zdravniki zelo potrudijo in dajo vse od sebe. Morda lahko poskusiš kontaktirati kakšno veterinarsko kliniko v okolici, jim poveš, da te poklic zanima in se pozanimaš, če bi ti dovolili, da jih kak dan opazuješ pri delu.
Vsekakor pa se naštetim stvarem v tem poklicu ne moreš izogniti. Če misliš, da tega ne bi mogla delati in se na to navaditi, potem raje premisli o drugih smereh. Če želiš pomagati živalim, lahko to poskusiš na druge načine, npr. s prostovoljstvom (v azilih, raznih društvih itd.).
Dobro premisli, za pomoč lahko prosiš tudi razrednika ali svetovalno službo v šoli.
Vse dobro
Barbara Plazar, mag. prof. pedagogike