Spoštovani !
Danes smo se pri pouku ppgovarjali o duševnem zdravju in me zanima kako ga lahko izboljšam ker sem v preteklosti bil zelo izdan s strani prijatejov
Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen!
Žal mi je, da si doživel izdajo ter s tem izgubil zaupanje. Kot ste se verjetno pogovarjali v šoli, je pomembno, da skrbimo tako za svoje fizično kot tudi psihično zdravje in občutek, da lahko nekomu zaupamo, gotovo izboljša naše psihično počutje.
Zaupanje čutimo, ko se v odnosih počutimo varno. Kaj storiti v primeru, ko nekdo naše zaupanje izigra, nas izda? Odvisno od tega, koliko nam odnos z osebo, ki je porušila naše zaupanje, pomeni. Predlagam ti razmislek ob naslednjih vprašanjih; Koliko ti pomenijo prijatelji, ki so te izdali? Si želiš odnos z njimi nadaljevati?
V kolikor ja, bi bilo dobro, da se z njimi pogovoriš ter ugotoviš, v čem je bila težava, zakaj je do izdaje sploh prišlo. Preveriš, kakšna je zgodba z njihove strani, prosiš za pojasnilo, predvsem pa jasno izraziš, da se ob določeni situaciji nisi počutil dobro ter da te je to prizadelo.
Žal nimamo prav veliko vpliva na druge ljudi, zato pogovor ne more biti zagotovilo, da bodo prijatelji sprejeli in upoštevali, kar jim boš povedal, prav tako to ni zagotovilo, da te ne bodo več izdali. Gotovo pa je, da boš tako ostal zvest sebi in svojim občutkom, kar je za mentalno zdravje zelo pomembno.
Ker je tema mentalnega zdravja zelo široka, ti težko ponudim zgolj nekaj nasvetov, kako le-to izboljšati. Če želiš, mi lahko postaviš bolj specifična vprašanja in z veseljem ti bom odgovorila. Lahko pa nekoliko pobrskaš po naši spletni strani, kjer boš našel veliko zapisov na temo mentalnega zdravja, ki ti bodo mogoče v pomoč.
Lep pozdrav,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja