Pozdrvaljen
Danes me je ena punca z snachata povabila ven.
da vam povem celo zgodbo. enkrat sm ji poslal snap na keteri se je vidla bolj kot ne sam faca. in pol je ona to sejvala in napisala da sm lep. no pol sva si mal pisla in me je povabla vn. zdej pa mene skrbi. ona je vidla sam mojo faco in je rekla da sm lep. ko pa bova se dobila v živo pa bovidela celo telo kar ne verjamem da ji bo všeč ker sem debel. in se bojim da bi me pol zavrnila. kaj naj naredim kaj priporočate
prosim pomagajte
lp. blaž
• lo
love_is_in_the_air
ne paničari že vnaprej. Pejt normalno na dejt, boš vidu njeno reakcijo-mogoče ji bo čist ok tvoja postava...
ker pa sebi nisi všeč kako zgledaš (kao debelost), nared kej v zvezi stem: manj jej, sploh cukrov ne, in več športaj...
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Blaž!
Preko Snapchata si torej spoznal punco, ki te je povabila ven. Skrbi te, da ji v živo ne boš tako všeč, saj je preko slik videla le delček tebe.
Takšne skrbi so povsem normalne, saj si želimo biti sprejeti takšni, kot smo. Pomembno je, da se na srečanju pokažeš sproščeno in pristno – prav tvoj značaj, odnos in energija pogosto pomenijo več kot videz. Poskusi se osredotočiti na prijeten pogovor in skupno izkušnjo, ne le na svoj videz. Če bi se slučajno zgodilo, da ji ne boš všeč, to ne pomeni, da s teboj kaj ni v redu – le da nista prava kombinacija, kar se vsem dogaja, čeprav ta izkušnja zares ni najbolj prijetna.
Pri tem pa bi te rada še nekoliko opozorila na spoznavanje ljudi preko spleta. Lahko se namreč zgodi, da se za določenim profilom »skriva« čisto druga oseba oz. se predstavlja na določen način. Pri teh srečanjih zato velja biti previden – srečanje načrtuj na javnem mestu, komu izmed bližnjih povej kam greš in ne deli osebnih podatkov, dokler se zares ne prepričaš, da je oseba vredna zaupanja.
Želim ti vso srečo,
Nika Koder, mag. psihologije