zanima me kako naj vem če sem nekomu všeč ali mu pa grem ful ful na živce in sem mu ful čudna.(nepogovarjava se dosti zato nebi vedela odgovora na to vprašanje in prosim ne mi samo odgovorit z : pojdi ga vprašat in se pogovarjaj z njim ker to ni opcija, hvala lepa)
Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Mia, pozdravljena!
Najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnila na našo Svetovalnico. Če te pravilno razumem, se sprašuješ, kako lahko ugotoviš, ali si neki osebi všeč, še posebej, ker se s to osebo ne pogovarjaš veliko. Tvoja stiska je povsem razumljiva, saj so v tvojem starostnem obdobju simpatije nekaj povsem naravnega, a pogosto lahko tudi nekaj, kar povzroča zmedo - še posebej, kadar ni jasnega odziva s strani druge osebe.
Praviš, da ne želiš slišati nasveta, da se s to osebo več pogovarjaj in tako ugotovi, kakšna čustva goji do tebe, vendar pa lahko le skozi stik in komunikacijo s to osebo dobiš najbolj jasno sliko o naravi tega odnosa in posledično o tem, na kakšen način nate gleda ta oseba, torej ali te vidi na romantičen način ali ne.
Ker praviš, da pogovor trenutno ni opcija, si vseeno lahko pomagaš tudi zgolj skozi opazovanje vedenja te osebe - se ti zdi, da ta oseba išče stik s tabo ali pa skuša vzpostaviti pogovor s tabo? In kako se ta oseba odzove, ko skušaš ti začeti pogovor - je odzivna, ali se skuša iz pogovora umakniti? To so nekateri načini, na katere lahko prav tako ugotoviš, na kakšen način oseba gleda nate, vendar pa, kot že omenjeno, lahko le skozi pogovor in redno komunikacijo dobiš najbolj jasno sliko o naravi vajinega odnosa.
Pri tem je pomembno tudi, da si pozorna na to, kako se ob tej osebi počutiš sama in ne le, kaj si želiš, da bi bilo. Se počutiš sproščeno? Je tebi ta oseba všeč? Razumem, da so te stvari lahko zelo občutljive. Morda se bo sčasoma razvila priložnost, da začneta več komunicirati, morda tudi povsem mimogrede - preko skupnih prijateljev, ali ker se bosta slučajno znašla v istem času na istem mestu.
To, da ti je nekdo všeč, pa ne veš, ali so čustva obojestranska, je nekaj povsem naravnega, vendar pa ne pozabi, da tvoje vrednosti ne določa to, ali si nekomu všeč ali ne. Dovolj si točno takšna kot si. Včasih se odnosi razvijajo počasi in mogoče se bo v prihodnosti ponudila možnost, da se zbližata in bolje spoznata, a tudi če se ne, si s tem, ko si razmišljala o svojih občutkih in jih delila, naredila nekaj pomembnega zase.
Želim ti vse dobro na tvoji poti,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)