Pozdrav,
Sem fant star 13 let in na nekem tekmovanju sem spoznal eno punco. Pogovarjala sva se  nekaj malo smejala za kako minuto potem se je pa to tekmovanje začelo in po tem se nisva vec pogovarjala. Res mi je všeč. je zelo prijazna, smešna, se smeji mojim šalam, sam neevem al naj jo sam pustim na miru in grem naprej. Imam pa mojega bivšega sošolca in on hodi na isto šolo kot ona in sta sosošolca. Lahko pa njega prosim nekako naj mi nekako zrihta, da se lahka naprej pogovarjava. samo mogoče bi se ona malo čudno počutila ko bi jo on to vprašal. Nisem še spoznal nekoga takega ki bi se tako lahko pogovarjal z njim. Nevem kaj naj nardim. Prosim povejte
Lep pozdrav
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Če sem te prav razumela, si se zelo ujel s punco, vendar z njo nista uspela navezati kontakta, da bi se vajino druženje lahko nadaljevalo. Sprašuješ se, ali naj greš naprej in pozabiš nanjo, saj enostavno ne veš kako se ji približati, brez da bi po tvojem mnenju to izpadlo čudno.
Praviš, da je možnost, da bi za kontakt prosil svojega bivšega sošolca, ki hodi na isto šolo kot ona. To lahko dobra ideja, vendar pa ti odsvetujem, da ga dolgoročno uporabljaš kot posrednika, saj lahko vodi v nesporazume. Tvoj nekdanji sošolec lahko narobe razume tvoj namen in ga kot takšnega predstavi tvoji simpatiji, punci je lahko nerodno pred svojim sosošolcem ipd. Če imaš možnost, je najbolje, da ji svoje želje predstaviš na samem - manj vama bo nerodno kot v primeru, da bi bila obkrožena z drugimi, tvoje povabilo in njen odgovor pa tako ne bosta zaznamovana s skrbjo, kaj si o stvareh mislijo drugi. Lahko jo kontaktiraš preko socialnih omrežjih - Facebook, Instagram ali Snapchat in začneš pogovor tam. Morda ti bo na tak način lažje navezati stik, kljub temu pa boš lahko jasno in neposredno izkazal zanimanje zanjo.
Na vprašanje, ali se je za navezovanje stika z njo vredno potruditi, lahko odgovoriš le sam. Večini je težko prvi izraziti zanimanje, saj se bojimo zavrnitve. Vendar pa lahko le tako izvemo, ali se tudi druga oseba zanima za nas.
Upam, da ti moj odgovor pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije