Videl sem, da na nekatera vprašanja odgovarjate tudi iz legebitre. Ali lahko pri vas svetovanje poteka tudi preko maila in če ja, kam pisati? Pa če slučajno veste, kako pa je s tem pri transakciji.
Hvala
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
hvala za vprašanje. Preko e-pošte svetovanj ne izvajamo, ker je za uspešen proces potreben dejanski stik in odnos, imamo pa poleg svetovanj v živo možnost tudi online svetovanja, če oseba zaradi geografske oddaljenosti ali podobnega razloga ne more priti v živo. Za termin svetovanja ali s katerim koli drugim vprašanjem se lahko na nas obrneš preko maila svetovalnica@legebitra.si .
Kako poteka podpora pri Transakciji žal ne vem, predlagam, da preveriš neposredno pri njih.
Vse dobro in lep dan,
Eva Margon, mag. prof. soc. ped.
Društvo Legebitra
svetovalnica Legebitra
• Pu
Punca
Zivijo mene zanima za kakšen termin si pa lahko nekdo "zrihta"? O čem dejansko se pol pogovarjate? Aja pa še eno vorašanje kako se pride k vam v stavbo?? Ker na google maps pokaže ampak dejansko ne vem kje se pride noter k vam.enkrat novembra mogoče že oktobra pridem in ne želim izpasti glupa.
Lepo pozdrav.
• Uredništvo
Legebitra
Odgovor svetovalca:
Živjo,
tema in vsebina svetovanj je vedno odvisna od tega, o čem se želi pogovarjati vsaka oseba posebej. Na splošno pa se dotikamo tem duševnega zdravja, LGBT okoliščin, odnosov in tako dalje. Ob dogovoru za termin tudi predamo bolj natačna navodila kako do nas, sicer pa se nahajamo na objavljenem naslovu in smo ob obisku dostopni preko domofona.
Lep pozdrav
Eva Margon, mag. prog. soc. ped.
svetovalnica Legebitra
• Pu
Punca
Pozdravljeni, jaz nisem mislila zdaj za trmin ampak imate za mladinski center ali kaj je imate napisane ure ko ste odprti in me zanima kje je vstop/vrate (nisem z Ljubljane) in me je samo to zanimalo. Če jaz prav razumem ne rabiš imeti trmin za pogovor da se pride k vam ali?
• je
ježek
Kako pa potekajo online svetovanja? Do vas zagotovo ne bi mogel priti v živo.
• Uredništvo
Legebitra
Odgovor svetovalca:
Živjo,
aha, potem pa sem te narobe razumela :). Seveda, imamo mladinski center, na temle linku lahko pogledaš tudi ure, ko je odprt: https://legebitra.si/aktivnosti/mladinski-program/. V mladinski center seveda lahko prideš kadarkoli v času odprtja brez predhodne najave, na Instragramu (legebitra.mladina) lahko preveriš tudi aktualne dogodke v mladinskem centru. Nahaja se torej na Trubarjevi 76a, vhod je skozi starejša, rjava lesena vrata (če so zaprta pozvoniš na domofonu ne "Legebitra"), najprej prideš na notranje dvorišče, na koncu dvorišča na desni pa je vhod v mladinski center.
Dobrodošla! :)
Eva Margon, mag. prof. soc. ped.
svetovalnica Legebitra