Pozdravljeni sem v 1 letniku in med tednom bivam v dijaškem domu ali imam pravico glede na to, da se ne razumem z svojo vzgojiteljico najbolje menjati vzgojno skupino v dijaškem domu. Ali je to sploh mogoče oziroma obstaja kakšna možnost.
Zelo bi bila hvaležna, če bi mi odgovorili.
Lep pozdrav,
Princeska
• Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovana Princeska!
hvala za tvoje vprašanje. Najprej naj delim s teboj, da me veseli, da si se odločila za bivanje v dijaškem domu, ki bo vsekakor pripomoglo k učinkovitejši organizaciji časa in učenja, k osebnostni rasti in tudi druženju z vrstniki. Seveda imaš pravico zamenjati svojo matično vzgojiteljico. V kolikor menjaš matično vzgojiteljico, se menja hkrati tudi vzgojna skupina. Sprva bi ti predlagala, da se oglasiš pri svetovalni delavki/svetovalnemu delavcu v dijaškem domu in ji/mu zaupaš svoj izziv, nato bosta s skupnimi močmi našla ustrezno rešitev.
Običajno se napiše vloga/prošnja za premestitev v drugo vzgojno skupino, kjer se navedejo razlogi za izraženo željo. Poleg nerazumevanja oz. neujemanja s trenutno vzgojiteljico, lahko navedeš še druge utemeljitve, npr. želja po »biti v skupini s prijateljico, ki jo že poznaš« ali kaj podobnega. Prepričana sem, da boš v svetovalni službi dobila kakšen koristen napotek, saj sem tudi sama zaposlena kot svetovalna delavka v dijaškem domu in moji pogovori z dijaki/njami nemalokrat vključujejo tovrstno tematiko. To prošnjo nasloviš na ravnatelja/ravnateljico in v domsko svetovalno službo, ki jo nato obravnavajo ter prejmeš odgovor in nadaljnje usmeritve. V kolikor boš potrebovala še kakšno dodatno mnenje, mi mirno napiši.
V upanju na (zate) najboljši razplet, te prisrčno pozdravljam,
Tina Rezar, mag. prof. ped. in nem. in mag. zak. in druž. štud.