Zivijo zivijo, imam eno vprasanje, bi bilo ok ce imam kaksno plisasto igracko zraven bilo kam grem ceprav sem 16 let stara? Ali je to otrocje vendar rabim nekaj da se bi pocutila varna vsepovsod kam grem ce je to smiselno.
Lep pozdrav.
Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najlepša hvala, da si se obrnila na našo svetovalnico. Zanima te, ali je normalno, če imaš s seboj, ko potuješ, plišasto igračko, in v resnici je to povsem v redu, sploh če ti daje občutek varnosti.
To ni otročje, saj vsak potrebuje nekaj, da se počuti varno in udobno, ne glede na starost. Mnogi ljudje imajo posebne predmete, ki jim nudijo občutek tolažbe.
Pomembno je, da poslušaš sebe in svoje potrebe. Če ti plišasta igrača pomaga, da se počutiš bolje, je to povsem v redu. Tvoje dobro počutje je najpomembnejše, zato ti ni treba skrbeti, kaj si mislijo drugi. Bodi prijazna do sebe in ponosna na to, kar ti prinaša občutja varnosti in miru. :)
Bodi dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)