Ja ze zadnic sm vam jst pisala ampak sm pozabla se dodat, da je ta moj fantič k mi je usec sam tko bl po zunanjosti, njegov karakter pa tko no ni lih nek dobr zlo je bad tko bom rekla. Med tem k ta frend k se z njim pogovarjam prek fona ma pa lih karakter dobr med tem k ga po zunanjosti sploh ne poznam. Men je res prirasu h srcu ka se velikat pogovarjava pa govoriva o ljub tezavah pa to in me cisr razume. Vlikat mi kj lepga rece de sm fajn punca pa pravi srcek. A mislete da je on mogoce vame, mislem nej bi imeu punco sam si se usen veliko negova časa k ga ma bl malo uzame zame. Kaj pravte a naj mu povem da mi je usec a naj raje ne?
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo težavo.
Najprej bi se rada dotaknila začetka tvojega sporočila, v katerem si napisala, da si nam že zadnjič pisala. Glede na tvoje uporabniško ime, s katerim si pisala tokrat, nismo našli tvojega prejšnjega sporočila, tako da se bo moj odgovor navezoval le na sporočilo, ki si ga sedaj napisala.
Če prav razumem, ti je en fant všeč po zunanjosti. Hkrati pa imaš prijatelja, s katerim si dopisujeta preko telefona in ti je zelo všeč njegov karakter in kako se s tabo pogovarja. Naj pa bi sicer imel svojo punco, ti pa ga ne poznaš po zunanjosti.
Kaj pomeni, da ga po zunanjosti ne poznaš? Ali to pomeni, da sta se spoznala preko socialnih omrežij, preko kakšne aplikacije za zmenke in ga še nikoli niso videla v živo? Če je tako in ga noben od tvojih bližnjih ne pozna vsaj kot znanca, bi te v tem primeru rada opozorila, da bodi zelo previdna, saj se na žalost dogaja veliko prevar. Ni nič narobe, če spoznaš ljudi preko spleta, marsikatera zelo lepa ljubezenska zgodba se je tako začela, je pa treba biti nekoliko bolj previden.
Če je ta fant, s katerim si dopisujeta, zaljubljen vate ali ne, ve samo on; na to ti jaz ne morem podati odgovora. Ali mu boš povedala, da ti je všeč, pa mora biti tvoja odločitev. Bi ti pa pred to odločitvijo svetovala, da res dobro premisliš, ali si tega fanta dovolj dobro že spoznala? Napisala si, da ga po zunanjosti sploh ne poznaš. Kaj če se bo zgodilo, da ko ga boš v živo videla, da ti po zunanjosti ne bo privlačen (pa s tem nimam v mislih, da bi bil on grd ali da bi bilo kaj z njim narobe, ampak je povsem normalno da so nam določeni ljudje bolj privlačni kot drugi)? Vsekakor je pomembno in dobro, če z drugimi delimo svoje občutke, svoja čustva. Ampak je včasih potrebno pogledati malo širše, ali imamo dovolj informacij in sploh če nimamo vseh informacij, kakšne posledice lahko takšna odločitev potem prinese. Poleg vaju je tu lahko vpleteno še njegovo trenutno dekle.
Če te še kaj zanima, se ponovno oglasi in ti z veseljem odgovorim.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije