Pozdravljeni, zanima me ali se lahko v dijaški dom vpišeš le ko greš v prvi letnik ali lahko tudi kasneje. Drugo leto grem v tretji letnik in zanima me če se lahko vseeno vpišem za drugo leto v internat, saj sem v zadnjih dveh letih ugotovila da je zelo utrujajoče vsak dan ob 5 vstajat in se 1 uro vozit do šole. Potem pa tudi ko pridem domov nimam več veliko časa in mislim da bi lahko bolje funkcionirala v šoli če bi bilo to mogoče.
Hvala za vaš odgovor :)
Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovana,
v dijaške domove se lahko vpišeš kadarkoli v času obiskovanja srednješolskega programa izven tvojega domačega kraja. Predlagam, da se obrneš na svetovalno službo tistega dijaškega doma, v katerem bi želela bivati in boš prejela aktualne informacije. Sprejem je odvisen tudi od zasedenosti oz. števila prostih mest. Glede na to, da imaš vsak dan 1 uro vožnje do šole, se mi zdi smiselno, da bi poskusila z bivanjem v dijaškem domu, saj boš tako imela več časa in predvsem bolje organiziran čas za učenje. Če želiš, lahko z menoj deliš, v katerem dijaškem domu želiš bivati in te lahko usmerim na svetovalno službo.
Prijazen pozdrav,
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij