Hej
Zadnjic sem malo gledal dnevnik in kaj sem ugotovil. D a gre svet v 3 krasne. Saj vsi stavkajo od zdravnikov do kmetov vsi. sedaj še bilan ne smem biti saj ne vem če bom sprejet pri mojem zdravniju. In potem sem si rekel da se moram jaz na to pripraviti. hocem si sedaj narediti dobro prihodnost. Ampak kako. Povejte kako??
lp Blaž
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Blaž!
Res je, v naši družbi se marsikaj dogaja, a ni vse tako črno-belo. Poglej, tudi v zgodovini se je dogajalo marsikaj – rečemo lahko, da so edina stalnica spremembe. Družba se ves čas spreminja, razvija, zato so spremembe logična posledica. Vsekakor pa moraš tudi poročanja medijev vedno presojati z nekaj mere razuma. Pogosto so novice tudi selektivno izbrane, predstavljene so tiste, ki so bolj negativno obarvane, dramatične, tiste pozitivne so navadno v manjšini.
Zastavljaš vprašanje, kako si narediti dobro prihodnost. Če bi to vprašanje zastavil 10 različnim ljudem, bi verjetno dobil 10 različnih odgovorov. To je precej odvisno od načina mišljenja, pogleda na svet, filozofije, vrednot, stališč itd. Najbolj pomembno se mi zdi, da razmišljaš o tem, katero delo te bo osrečevalo. Seveda je zaslužek pomemben, saj si z denarnimi sredstvi omogočamo vse življenjske dobrine, a za dober položaj na duševnem področju je pomembno, da počnemo nekaj, kar nas veseli. Za dobro prihodnost je seveda pomembno tudi, kako varčujemo z denarjem, kako skrbimo za svoje zdravje in telo, za prihodnost so pomembni naši odnosi… O tem bi verjetno lahko debatirala kar nekaj časa. Spodbujam te, da o tem debatiraš tudi s svojimi vrstniki, družino…
Vse dobro!
Lea Prinčič, mag. psihologije