Zdravo!
Meni matematika ne gre zato sem dobil ena. Moja mami me bo peljala na inštruktcije k mojem stricu ki je gej. Moja mama govori da bom šel tja in konec debate. Kaj naj  naredim nočem tja
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
praviš da ti matematika ne leži, zato bi potreboval inštrukcije. To je dober način, kako si lahko pri razreševanju težave pomagaš. Praviš pa, da na inštrukcije ne želiš k stricu.
Če te prav razumem, te moti to, da je stric drugače spolno usmerjen. Prav razmišljam ali je težava v čem drugem?
Dobro bi bilo, da razmisliš o tem kaj točno te skrbi in zakaj ter kako lahko to vpliva nate. Če boš vedel in znal to utemeljiti se boš lažje pogovarjal z mamo ter lažje stal za svojimi besedami. Poskusi ji prikazati svoj vidik, povej kako se ob tem počutiš in kako bi te ure morda vplivale na tvoje učenje. Morda predlagaš, da bi v primeru drugega inštruktorja sam finančno prispeval zraven ali se domisli kakšnega drugega načina, ki ti bo pomagal pri razumevanju matematike. Poišči načine, ki jih lahko predlagaš namesto inštrukcij pri stricu, če te to res tako moti in si tega ne želiš.
Upam, da bosta z mamo našla skupen jezik.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije