Zanima me zakaj mu moja simpatija sploh noče odgovarjat . Zadnje čase sva se ful menila preko instagrama zato ker sva se spoznala poleti in kar na enkrat mi pa niti ne pogleda kaj sm mu napisala in na instagramu mu skoz pise da je aktiven. Sm ga že vprašala če mu grem na zivce al če mu preveč pišem in je reku neee. In zdej mi pa sploh ne pogleda in lise da je skoz na instagramu . Kaj nej nrdim?
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Emma!
Praviš, da ti simpatija ne odgovarja več na sporočila, ki si jih izmenjujeta preko socialnih omrežij. Možno je, da je izgubil interes za vajino dopisovanje, lahko se mu kaj pestrega dogaja v življenju ali pa kaj tretjega. Fantu lahko še enkrat napišeš, da bi se z njim želela pogovoriti (npr. preko klica), saj ga morda tako lažje vprašaš, kaj se dogaja. Če odziva ne bo, morda ni vreden tvojega truda.
Vse dobro ti želim!
Lea Prinčič, mag. psihologije
• Em
Emma
Pozdravljeni
Sem mu že napisala in vedno napiše sorii in pol si piševa in pol spet neki časa me ima na deliveru . Danes sem mu odpisala z vprašanjem in mi še ni odgovoril. Ampak ko so pa vikendi si pa skoz piševa med tednom pa se mi tko zdi kot da se izogiba.
• Uredništvo
Lea Prinčič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Mogoče pa ima fant med tednom več obveznosti in posledično ne uspe odpisati. To se mi zdi popolnoma mogoče, sploh če je kakšen športnik ali glasbenik in ima med tednom veliko treningov/vaj. Če želiš, ga o tem lahko tudi povprašaš, nujno pa se mi zdi, da spoštuješ njegovo časovno razpoložljivost na socialnih omrežjih.
Lepo bodi!
Lea Prinčič, mag. psihologije
• Em
Emma
Pozdravljeni
Sedaj mi pa smo odpre sporočilo kar koli mu napišemin mi sploh ne odgovarja.
Sem ga že vprašala zakaj ne odgovarja in piše seen pač da je videl ampak ni pa odgovoril
V ponedeljek sva se nazadnje menila in vse je bilo okej sedaj pa samo odpre sporočilo in ne odgovori.
Zelo me zanima zakaj a sem kaj tazga naredila samo nevem če ker nazadnje sva se prov lepo menla .
• Uredništvo
Lea Prinčič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
težko rečem, kaj se dogaja. Ali sicer fanta poznaš v živo? Sta se že kdaj videla?
Lea Prinčič, mag. psihologije
• Em
Emma
Ja poznava se
Sej čez neki dni mi je pol napisu k sm mu rekla zakaj ne odgovarja mi je napisu da nima časa a na instagramu mu pa skoz piše da je active pač da je gor.
Sicer zadnje čase mu res bl malo piše ampak nevm , a mu nej pišem pač da ga vprašamm kako je al ga nej pustim sploh nevm ?
• Uredništvo
Lea Prinčič
Odgovor svetovalke:
Na tvojem mestu bi se s fantom pogovorila v živo in tako razjasnila, kaj se dogaja.
Sicer pa mislim, da si vsak lahko vzame nekaj časa za pogovor (telefonski, v živo..) z osebo, ki mu je pomembna. Morda fant ni zainteresiran za vajino komunikacijo preko instagrama. Morda lahko najdeta drugo alternativo, morda pa je čas, da se poskušaš od fanta počasi distancirati.
Lepo bodi!
Lea Prinčič, mag. psihologije
• Em
Emma
Ampak sploh ga ne morm izrisat iz misli sej mi je na insta napisu sori to vedno napiše ampak nevem kako mu nej povem da pač mi ni všeč da skoz seena in pusti na deliveru
Nevem kaj nej nrdim
• Uredništvo
Lea Prinčič
Odgovor svetovalke:
Glede na to da praviš, da fanta ne moreš izbrisati iz svojih misli, ti predlagam, da se zamotiš s kakšnim svojim hobijem, ki ti je všeč in v katerem uživaš (šport, branje, ustvarjanje, kuhanje/peka...). Seveda nam prosti čas hitreje mine tudi takrat, ko se družimo s svojimi najbližjimi npr. s svojo družino, prijatelji.
Najlažje boš pozabila nanj, če ne odpiraš vedno znova vajinih pogovorov, pač pa se od tega poskušaj distancirati. Če ti pomaga, si lahko na telefou utišaš sporočila ali pa izbrišeš vajin klepet. Morda bo tako lažje sprejeti, da fantu očitno vse skupaj ni preveč v interes. Seveda pa ne smeva pozabiti tudi na čas - z vsakim dnem bo lažje sprejeti dejstvo in iti naprej.
Lea Prinčič, mag. psihologije
• Em
Emma
Ampak sploh nevem kaj nrdit skoz ga mam v glavi ne odgovarja oz me ma na deliverju in pol k odgovori napise Sori sploh ne vem kaj naj si mislim dost mam usega v soli je preveč ocenjevanj sej sm začela dobro šolsko leto ma ne da se mi več vsak tedn več ocenjevanj motivacija za učenje in vse mi pada . On mi ne odgovarja in se to mi napiše Sori pač kaj sploh si nej mislim o tem sploh ne vem . Pač sam dost mam vsega včasih se vprašam zakaj sploh živim če sm tok neuspešna . Zadnje čase gre itak vse narobe pa k si včasih mislim da je on drugačen od drugih pa da se pač ukvarja z športom ampak k vidm da je skor skoz na inst me pa ta občutek mine . Res sm mislila da je on drugačen sej mogoc je ma zakaj mi pol nebi odgovarjal.  Težko je v tej generaciji.
• Uredništvo
Lea Prinčič
Odgovor svetovalke:
Veseli me, da si izpostavila še nekaj drugih vidikov svojega trenutnega doživljanja. Praviš, da je delo za šolo naporno, hkrati ti pada motivacija. Omenila si, da si šolsko leto dobro začela in to me veseli. Svetujem ti, da šolskemu delu še naprej nameniš dovolj časa in tako poskrbiš, da boš do decembrskih počitnic uspešno opravila vse obveznosti. Nato pa boš imela nekaj časa za počitek, kar te verjetno lahko navda z motivacijo, da se do takrat še naprej trudiš.
Hkrati omenjaš, da gre vse narobe in se sprašuješ o smislu življenja, če si neuspešna. Zdi se mi, da nisi tako neuspešna kot se morda zdiš sebi - nenazadnje mi poročaš o povsem uspešnem delu v šoli, vsak pa ima tudi še kar nekaj področij, na katerih je uspešen.
Zanima me, ali si morda poizkusila kakšnega od zgoraj naštetih predlogov? Poskušaj sama sebi pomagati in si situacijo olajšati, ne pa otežiti. Spodbujam te, da poskusiš tudi z vadbami sproščanja (joga, meditacija, tehnike sproščanja...), ki ti lahko pomagajo do boljšega počutja in mirnejšega uma.
Lea Prinčič, mag. psihologije