Pozdravljeni
Mene nekaj zanima z enim fantom sem šla ven in mi je po 2 tednih rekel da midva nisva za skupaj da sva zgolj prijatelja z dodatki zdej me pa zanima kaj ta beseda pomeni
Hvala za odgovor
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
iz zapisa sklepam, da s tem fantom nista imela enakega pogleda na razmerje oziroma vajina dosedanja druženja. Si bila mnenja, da sta v stalni zvezi, le eden z drugim, on pa ne? Besedna zveza »prijatelj z dodatki« lahko opisuje njegov pogled na vajino razmerje, ne nujno tudi tvojega, saj pomeni, da nista v zvezi le eden z drugim temveč, da lahko hkrati videvata še druge ljudi. Fantova uporaba te besedne zveze verjetno kaže na to, da si ne želi večje čustvene vpletenosti, temveč le spolne odnose oziroma druženje, ko se mu to zazdi? Ti pa do fanta čutiš nekaj več in si pripravljena na zvezo z njim, ne le na kratkotrajen odnos?
Fant je dejal, da nista za skupaj, da sta zgolj »prijatelja z dodatki« - kaj je s tem mislil, ga lahko tudi odkrito povprašaš in dilemo razjasniš.
Lep pozdrav,
Iris Žiberna, dipl. psih. (UN)