Pozdravljeni!
Imam en velik problem in nwm kko nej se ga resim. Pri pogovorih sploh nimam nobene teme s katero bi se lahko normalno pogovarju. In me zelo skrbi, da zarad tega nebom dobil nobene punce. Obcutk mam kot da sem se rodil brez tega dela mozganov, da bi lazje zacel pogovore.
Hvala za odgovore
Žaljivih komentarjev ne sprejemam
• Ra
Rabimpomoc
pozdravljen
naštela ti bom nekaj tem za pogovor. Npr: ocene, živali, kaj delaš v prostem času, računalniki, način učenja, prijatelji, najljubše stvari, ljubezen, družina ...
• Uredništvo
Anja Kragelj

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen!
Vaja dela mojstra :) Tudi pogovor lahko treniraš. Z vsako vajo ti bo šlo boljše. Če ti je lažja komunikacija z eno osebo, treniraj najprej s pogovori »ena na ena« in kasneje s komunikacijo v skupini.
Prepričana sem, da so teme, o katerih se sam rad pogovarjaš. Katere so?
Razmisli, o čem se rad pogovarjaš, kaj bi rad drugim povedal o sebi in kaj te zanima pri drugih. To vse so potencialne teme za pogovor. Če bi rad, na primer, ogovoril dekle, ki ti je všeč in jo vsaj malo poznaš, razmisli, o čem bi se rada pogovarjala (s čim se rada ukvarja, kateri so njeni hobiji,…) oz. kaj bi jo rad vprašal.
Če si obe osebi želita pogovora, pravzaprav niti ni dosti potrebno, da se le-ta razvije. Za pričetek pogovora potrebuješ iztočnico. Iztočnica je lahko, na primer, komentar na nek dogodek, ki se je ravnokar zgodil. Če sta sošolca, lahko vprašaš nekaj glede snovi ali domače naloge. Osebo lahko vprašaš tudi glede tega, s čim se ukvarja v prostem času. Možnosti je veliko, le razmisli, kaj bi bilo primerno glede na situacijo in osebo. Včasih pa za pričetek pogovora zadostuje že samo pozdrav. Ali, če osebo že dobro poznaš, da vprašaš: »Kako si?«. Da pa bi pogovor tekel dalje, sogovorniku postavljaj vprašanja. Vprašaj kar te zanima. Potem pa komentiraj odgovor in povej še sam kaj o sebi.
Mogoče bi ti prav prišlo tudi, da opazuješ tiste, ki lažje pričenjajo pogovore, kako to počnejo. Tako boš dobil ideje in se od njih kaj novega naučil.
Ko se osebi razumeta, pogovor običajno steče kar sam od sebe, le zagrabiti moramo priložnost in dopustiti, da se prične.
Lepo te pozdravljam,
Anja Kragelj, univ. dipl. pedagoginja in specializantka psihoterapije