Ziujo na vas sem se obrnila, ker vem da ste strokovnjaki in mi lahko po svojih najboljsih močeh pomagate. Skratka ja gre za ljubezenske tezave. En fantic mi je usec in je leto starejši od mene. Srecava se le na hodnikih v šoli in si vcasih izmenjava poglede toda zadnje čase nikoli vec. Pred tednoma me je na snepu dodav nek fant in sm si rekla ok ga bos dodala samo zato de ga bos prasala kolk je star de bos vidla kok si se zmotla za foro. Vem d je to zlo nevarn ampak sm bla pr usaki besedici zelo previdna. No in je napisal pac da je stiri leta starejsi id mene in pol sva se kr zacela pogovarjat. Bil je zlo prjazn in tega ni dokazoval sam z besedami pac zlo je vse spoštljivo pisal u bistvu meni - mlajši punci ki je sploh ne pozna. In je zelo priden delaven fant. Ima punco in si večkrat dajeva nasvete ce kdo od naju potrebuje pomoc in tudi zelo me spodbuja h temu da ne obupam nad tem fantom ki mi je usec. Povrhu tega imam pa se sosolca ki je vame in mi je povedal. Je super prijatelj in vse je bil tud meni usec ampak se nekj ni poklopil. Tk da vas prosm da mi svetujete kaj naj nrdim v tem zacaranen trikotniku. Hvala že vnaprej!!
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Napisala si kar nekaj podatkov, ki so malce zmedeni. Popravi me, če se motim.
Če prav razumem, je tebi všeč en fant, ki ti ne vrača pozornosti, na drugi strani pa si ti všeč fantu, ki pa tebi ni všeč. Sem prav razumela?
Ne vem kje se je vmes pojavil še en fant, ki pa bi naj bil v zvezi in ti daje nasvete.
Ne razumem točno kaj je to kar te moti in kaj bi želela doseči? Prosim, če bi mi lahko bolj točno posredovala informacije, da te lahko usmerim.
Pri fantu ki ti je všeč zagotovo ne bo šlo samo z lepimi pogledi, ker fantje velikokrat potrebujejo bolj nazorna sporočila. Poskusi se z njim pogovarjati ali pa ga kaj vprašati in potem nadaljevati s pogovorom.
Glede fanta, ki si mu pa ti všeč, pa se poskusi postaviti v njegove čevlje. Verjetno ni najbolj zadovoljen, da mu občutkov ne vračaš in žal iz danes na jutri ne bo mogel teh občutkov zatreti. Potrudi se, da mu ne dajaš napačnih signalov in da mu pojasniš, da do njega ne gojiš enakih občutkov.
Upam, da sem te vsaj malo usmerila. Drugače pa sem ti na voljo.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije