Je normalno da imam za fanta ki mi je vsec ampak nisva skupaj oziroma nisva niti prijatelja(namrec vidiva se le nekajkrat na leto, morda trikrat), občutek kot da bo on v prihodnosti moj mož?
br
brihta
je normalno, sam da se bo pa občutek realiziral, morš pa kaj ukrent (naveži stik)... ;-)
Ha
Hala
Ampak to je ubistvu skoraj nemogoce, 3 leta starejsi je in skoraj nikoli ni v nasih krajih
Uredništvo
Urška Bizjak

Odgovor svetovalke:
Živijo!
Če te prav razumem imaš simpatijo, za katero čutiš, kot da bi lahko bila s tabo celo življenje, čeprav ga v resnici ne poznaš dobro.
Čisto normalno je, da se ti včasih v glavi pojavi misel: »On bo moj bodoči mož!«, sploh če ti je nekdo res všeč. Ko smo zaljubljeni (ali imamo simpatijo), možgani radi malo pretiravajo in ustvarjajo lepe scenarije. To je del čara zaljubljenosti.
Ampak tvoj občutek še ne pomeni, da se bo to res zgodilo. Nekoga, ki ga vidiš le nekajkrat na leto, v resnici še ne poznaš tako dobro, da bi vedela, kako se vidva ujemata, ko bi skupaj preživela več časa.
Kaj lahko narediš?
- Ostani v sedanjosti. Uživaj v tem, da ti je všeč, ampak se ne zanašaj samo na fantazijo.
- Bolje ga spoznaj. Če imaš možnost, se večkrat pogovarjajta, pišita si ali se srečajta v živo. Šele tako boš videla, kakšen je v resnici.
- Ohrani odprtost. Morda bo on res “tisti pravi”, morda pa bo v tvoje življenje prišel še nekdo, ki ti bo še bolj ustrezal.
- Ne pozabi nase. Ne pozabi na svoje hobije, druženja, doseganje ciljev. Sreča naj ne bo odvisna samo od ene osebe.Tvoje misli in sanjarjenja so lahko super občutek, a resnične zgodbe se pišejo počasi, s pravimi dejanji in izkušnjami, ne le v glavi.
Želim ti vse dobro!
Urška Bizjak, mag. prof. pedagogike in dipl. sociologinja