Zdravo,
vpisala sem se v srednjo šolo, ki ima za zdaj preveč vpisanih ljudi, ampak ni znano število točk ali koliko možnosti ima kdo, ali je med boljšimi/slabšimi. To srednjo šolo si želim ampak kaj, če nisem sprejeta, drugega kroga pa si ne želim, zato bi se rajše prepisala zdaj, če bi vedela kje sem in kakšne so moje možnosti. Ali se vseeno lahko vpišem v drugem krogu na enako šolo?
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Najprej se ti opravičujem za pozen odgovor.
Do 24. 4. 2023 je bil čas za prenos prijavnice. V tem času bi lahko poklicala na srednjo šolo ali pa so morda celo iz svetovalne slušbe sami kontaktirali tebe, če je tvoje mesto “ogroženo” oziroma je velika verjetnost, da ne bi bila sprejeta. V kolikor pride do tega, da ne bi bila sprejeta v 1. krogu, se lahko seveda v 2. krogu ponovno prijaviš na isto šolo, ampak bo takrat razpisanih manj mest. Lahko napišeš vse skupaj 10 želja, kam bi se rada vpisala, ampak pazi, da jih v primeru, da bi to morala storiti, razporediš hierarhično, to pomeni, da ima želja na 1. mestu prednost pred vsemi ostalimi, tista na zadnjem mestu pa je torej zate zadnja izbira, kamor si želiš podati prijavnico.
Upam, da se ti ne bo potrebno ukvarjati z 2. krogom, da si torej že sprejeta v 1. krogu. V nasprotnem primeru pa ti kljub temu želim, da se ti izide tako, kot želiš.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike