Vpisala bi se na srednjo zdravstveno šolo. Dobila sem informacijo da je omejitev 84 oseb. Moje ocene niso neki velike v 7 razredu sem imela povprečje 3,7 v 8 razredu 3,7 in sedaj v 9 razredu 3,9. Strah me je ker ne vem ali me bojo sprejeli in se vsak dan sekiram
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
tvoji občutki in skrbi so normalni, saj je vpis v srednjo šolo velik korak v življenju. Pri vpisu se res gleda število mest in uspeh, ampak nisi edina s takšnimi ocenami in pogosto pridejo notri tudi učenci, ki nimajo samih petk. Odvisno je pač od tega, s kakšnimi ocenami se vpisujejo ostali.
Vsakodnevno sekiranje ti žal ne bo pomagalo pri sprejemu, ti pa pobere ogromno energije. Na tej točki je najbolj pomembno, da dokončaš 9.razred po svojih najboljših močeh. Če potrebuješ pogovor, se pogovori z nekom, ki mu zaupaš.
Ne glede na razplet pa ena odločitev ne določa tvoje prihodnosti. Zdravstvena pot ima več poti in več priložnosti.
Vse dobro ti želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike
• LL
LL77
Živijo,
bil sem v isti situaciji lansko leto in vem kako se počutiš. Omejitve nam lahko dajo veliko za mislit, kjer se stalno sprašujemo ali bom sprejet ali ne, ali sem dovolj dober, ali imam dovolj točk, ali bom dobro pisal NPZ itd. Kar je najpomembneje je to, da se trudiš zato, kar si želiš, kot si napisala povprečja 3,7-3,7 in 3,9 so super. Prav tako imaš za srdnjo zdrvavstveno šolo še čisto odprta vrata in 100% možnost, da ti uspe brez kakršnega koli problema. Zaradi tega, ker 9. razreda še ni konec še vedno se lahko trduiš in imaš lepe ocene in zvišaš povprečje in prav tako pišete še NPZ, ki se šteje kar 40 % za vpis v srednjo šolo, kar poemni, da lahko tudi s tem zvišaš povprečje, oziroma nabereš točeke potrebne za srednjo šolo. Jaz nisem bil sprejet na mojo željeno srednjo šolo, ker sem imel premalo točk in sem bil zelo žalosten, nato sem bil sprejt na drugo šolo, ki sem si jo želel in mi ni niti malo žal, všeč mi je, super je, vse je vredu in zanima me. Že si res želiš na srednjo zdravstveno šolo t ibo to zagotovo uspelo, drugače sta pa tudi 2. kroga če ti slučajno ne bi v prvem in v Sloveniji je tudi več srednjih zdravstvenih šol, če bi imela zelo veliko željo. Omejite tudi ni visoka, kakor se spomnim iz lanskega leta. Tako, da naslednjič, ko se boš sekriala si samo reči- imam še vse možnosti, trudim se, uspelo mi bo, nič ni prepozno. Za dodatne informacije pa lahko tudi pišeš srednji zdravstveni šoli in jih malo povprašaš o omejitvi, stvareh glede opisa in vse kar te glede šole zanima. Lp.