Pozdravljeni imam vprsanje letos so nam rekli da se bojo nam šteli za vpis v srednjo solo tudi npzji ali veste ali je to res sprasujem ker se bojim da mi bo zmankalo 2točki za vpis v srednjo solo veterine mislite da imam šanso prtiti v to solo?
• Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
merila za vpis v srednjo šolo za šolsko leto 2024/2025 so že objavljena na spletni strani Ministrstva za vzgojo in izobraževanje. Merila so enaka že kar nekaj let - torej za vpis v srednjo šolo se ob omejitvi vpisa upoštevajo zaključene ocene (brez izbirnih predmetov), pridobljene v 7., 8. in 9. razredu. Rezultati NPZ iz slovenščine in matematike (brez tretjega predmeta), se upoštevajo, če se v prvem oziroma drugem krogu izbirnega postopka na posamezni šoli na spodnji meji razvrsti več kandidatov z istim številom točk, pridobljenih na podlagi zaključenih ocen.
Na vprašanje, ali imaš možnost se vpisati na omenjeno srednjo šolo, žal ne morem odgovoriti, ker ne vem tvojega učnega uspeha, prav tako je težko sklepati, kakšen učni uspeh imajo drugi potencialni kandidati, ki se želijo vpisati na omenjen srednješolski program.
O vsem tem bi ti lahko dala podrobnejše informacije šolska svetovalna delavka na osnovni šoli, ki jo obiskuješ. Kar pogumno potrkaj na njena vrata, prepričana sem, da ti bo odgovorila na vsa tvoja voprašanja.
Če ti lahko še kakorkoli pomagam, kar piši.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja