pozdravljeni,
mene zanima kako je z vpisom v srednjo solo veliko ze vem o tem ampak me zanima nekaj, jaz sem v 8 in 7 razredu izgubila 12 tock ali mislite da je to prevec za gim sentvid?..kako je pa stem da ti sporocijo ce si v 1/3 prijav? Res me skrbi da bi v prvem krogu imela premalo tock iz 7 in 8 razreda
hvala
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Veliko informacij o vpisu dobiš na spletni strani dijaski.net. Tam lahko poiščeš srednjo šolo, ki te zanima in pogledaš kakšna je bila omejitev vpisa (število točk) v prejšnjih letih.
Načeloma pa je potem od šole do šole različno. Nekatere javijo na katerem mestu se nahajaš, druge pa lahko pokličeš, da ti povedo, kje se nahajaš glede na število točk.
Zagotovo je vsako šolsko leto drugače, zato ti težko rečem kako bo naslednje šolsko leto. Največ informacij boš dobila tudi s tem če jim boš pisala ali pa potem na informativnih dnevih.
Želim ti veliko uspeha pri izbiri.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije