pozdravljeni
naslednje šolsko leto bom obiskovala 9 razred zato me zanima kdaj bo znano koliko tock je bilo letos potrebno za posamezne sole.? Zanimam me pa tudi kako poteka vpis na sole in kdaj je treba oddati prijavnico.?
hvala za odgovor
Lp
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena učenka!
Nekaj informacij lahko najdeš na spletni strani Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport (https://www.gov.si/podrocja/izobrazevanje-znanost-in-sport/). Če izbereš sekcijo Srednješolsko izobraževanje, nato Vpis v srednjo šolo in nato Omejitev vpisa lahko v dokumentu Spodnje meje prvega kroga izbirnega postopka, 21.6.2023 najdeš nekaj informacij o točkah.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport sicer vsako leto v januarju objavi razpis za vpis v srednje šole. V razpisu lahko preveriš različne možnosti programov in razmišljaš o tistih, ki bi bile zate ustrezne. Prijavnice za srednje šole navadno razdeli šolska svetovalna služba. Tja lahko oddaš tudi izpolnjeno prijavnico. Svetovalna služba te bo zagotovo obvestila tudi o datumu, do katerega potrebujejo izpolnjeno prijavnico, sicer pa bo ta informacija objavljena tudi v razpisu.
Vse dobro!
Lea Prinčič, mag. psihologije