Zdravo
Zanima me če imaš nakoncu leta popravce iz predmeta če še lahko prideš Na SGGOŠ smer geodet
Zanima me ker ga imam in se hočem prepričati če mi lahko uspe
LP ČRU
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
če imaš popravni izpit boš le-tega delal v času prvega kroga izbirnega postopka vpisa v srednjo šolo. Kar pomeni da se boš lahko vpisal na šolo šele v drugem krogu. To pomeni da bo večina prostih mest že zasedena. Možnost da prideš na želeno smer obstaja, je pa manjša, saj je prostih mest manj. Vpišeš se lahko na vsa prosta mesta na šole, ki prosta mesta še imajo. V primeru omejitve je vpis na srednjo šolo odvisen od točk, ki jih imaš. Več kot jih imaš, boljše je. Je pa vse odvisno od konkurence tvojih vrstnikov, koliko več ali manj točk od tebe imajo.
Vredno je poskusiti. Za več informacij se obrni na svetovalno delavko na vaši šoli.
Lep pozdrav,
Urška Koštomaj, mag. psihologije