Pozdravljeni!
Imam eno vprašanje glede vpisa na fakultete. Žal mi tudi v šoli niso znali odgovoriti na vprašanja :(
Prijavljamo se s 3 željami. Kot prvo željo sem navedla program fakultete, ki ima vsako leto visoke omejitve in ne vem, ali bom sprejeta.
Na primer da imam veliko točk - kar izvemo julija. Kaj se zgodi, če gredo kateri dijaki v drugem roku (septembrski) svoje ocene še višati in dosežejo potem višje število točk kot jaz? Potem meni odvzamejo mesto/me prehitijo?
V primeru da nisem sprejeta, potem se mi upošteva druga želja. Ampak dejstvo je, da je lahko na tisti program dijaki s prvo željo zapolnijo že vsa mesta. Npr. da je bilo razpisanjih 15 mest in je 15 dijakov to imelo kot prvo željo. Potem pa sem tu jaz, z veliko točkami, a imam ta program naveden kot drugo željo.
Torej gledajo v tem primeru pri moji drugi želji tudi točke in me sprejmejo, saj imam več točk kot jih zahteva omejitev, ali me sploh ne sprejmejo, ker so s tistimi, ki so to fakulteto izbrali za prvo željo, zapolnili vsa mesta?
Vljudno Vas prosim za odgovor. Zelo sem zmedena.
Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Najprej naj te potolažim - ko prejmeš informacijo, da si sprejeta na fakulteto, je to dokončen sklep (seveda je pomembno, da se greš potem tudi vpisati). Tisti, ki gredo zviševati ocene, se lahko prijavijo le na fakultete, kjer so še prosta mesta.
Glede drugega dela vprašanja pa imaš prav. Če se fakulteti, izbrani na prvi želji, zapolnijo prosta mesta, tudi z višjim številom točk in željo na drugem mestu nimaš več možnosti biti sprejeta.
Želim ti veliko uspeha,
lep pozdrav,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike