Eno vprašanje imam če je to res če nisi 1 leto vpisan v nobeno srednjo šolo da se vpišeš naslednjo leto ali te program zablokiral da se ne moreš vpisati več?
Lep pozdrav
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen/-a.
Ne, vsekakor ni res, da bi centralna evidenca vpisanih v vzgojo in izobraževanje ne dovolila vpisa posameznika, ki eno leto ni bil (redno) vpisan v srednješolsko izobraževanje. Vpisuješ se pač z generacijo, ki se tisto leto vpisuje. Možnost rednega vpisa (torej, v šolo, ki je ne rabiš plačat) ti pripada, v kolikor posameznik ni že dvakrat ponavljal - pa še potem se lahko vpiše v eno raven izobraževanja nižje kot je tista, kjer je bil prej dvakrat neuspešen (se pravi, gimnazijec, ki je neuspešen, v srednjo strokovno šolo, dijak srednje strokovne šole pa v poklicno izobraževanje). Potem, ko se ta možnost ponavlja izkoristi, pa je možnost (plačljivo) izobraževanje odraslih, ki ga izvajajo nekatere srednje šole in ljudske univerze.
Lep pozdrav
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja