Pozdravljeni,
Zaradi bolezni sem drugič v 1 letniku,najverovatnije bom dobila status dijaka s posebne potrebe,težave sem dobila od napačne operacije.Moe prašanje je :trenutno sem stara 16 let,vender zaradi bolezni ne vem ali bom uspela sploh začet v 1 letnik tako da mi ostane na 18let da se vpišem na gimnazijo za odrasle,ali po končano maturo od gimnazijo za odrasle,ali lahko se vpišem na Medicinsko fakulteto
Hvala za odgovor
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
seveda, če zaključiš gimnazijo za odrasle in uspešno opraviš splošno maturo se lahko vpišeš naprej na izbrano fakulteto.
Predlagam pa, da spremljaš vpisne pogoje Medicinske fakultete. Le-te najdeš na njihovi spletni strani, od 17. 1. 2024 pa tudi v Razpisu za vpis v dodiplomske in enovite magistrske študijske programe v študijskem letu 2025/2026 oz. v letu ko se boš vpisovala na izbrano fakulteto.
Ne pozabi, kljub oviram, ki nam jih življenje postavi,  nič nas ne ustavi če imamo jasen cilj, voljo in vztrajnost! Zaupaj si in sledi svojim sanjam.
Želim ti vse dobro,
Urška Koštomaj, mag. psihologije