Imam vožnje da bom mela nekoč izpit smapak mi ne gre ker imam prevec ur in se pocutim smotano in hocem odnehat kaj nej naredim?
Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Če te prav razumem, se že udeležuješ ur vožnje v avtošoli. Namen teh ur je, da boš nekoč opravila izpit za avto. Verjamem, da je občutek o tem, da imaš preveč ur, zelo neprijeten in da si želiš odnehati. Pa vendar ti svetujem, da prej dobro razmisliš.
Zakaj bi imela preveč ur? Ali gre le za tvoj občutek zaradi primerjanja z drugimi? Ti je morda kdo od oseb, ki se ukvarja s šolo vožnje, dejal, da bi morala zaradi prevelikega števila ur odnehati? Kaj misliš, da je glavni razlog za tvoje slabo počutje ob vožnji? Te morda skrbi, kako se boš znašla sama na cesti?
Vožnja je res zelo odgovorna dejavnost, tako da popolnoma verjamem, da te obdajajo različne misli. Kljub temu pa te želim spodbuditi, da ne odnehaš. Zakaj? Poleg velike odgovornosti vožnja prinaša tudi veliko prednosti. V kolikor boš opravila izpit, boš bolj samostojna, morda tudi ponosna nase, da si v življenju dosegla še enega izmed pomembnih ciljev. :)
Si se o tvojih pomislekih pogovorila z inštruktorjem/-ico vožnje? Si komu izmed pomembnih oseb zaupala svoje pomisleke? Morda lahko s takšnim pogovorom rešiš kakšen problem, ki se je pojavil v tem obdobju tvojega življenja. Četudi je sedaj težko in ne vidiš konca, verjemi, da ni vse tako črno-belo. Velikokrat se je že izkazalo, da več ur vodi do bolj premišljene in varne vožnje. Četudi se nekateri izkažejo z nižjim številom ur, to še ne pomeni, da so tudi "boljši" vozniki. Prav tako kakor višje število ur ne pomeni, da so posamezniki "slabši" vozniki. Kakor ostale reči v življenju je tudi pot do varne in kakovostne vožnje proces, ki ga nadgrajujemo skozi izkušnje. Verjamem, da lahko slednje uspe tudi tebi.
Morda se o temi pogovoriš tudi s svojimi prijatelji oz. drugimi, ki jim zaupaš. Če imaš še kakšno vprašanje, ti nanj z veseljem odgovorim.
Lepo bodi in srečno.
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike