Živijo,
sem punca in čutim se kot punca, se pa oblačim in izgledam bolj kot fant, ker mi tako paše. Neprijetno se počutim, ko me ljudje čudno gledajo, ker pač izgledam kot izgledam. Ne da se mi vsakemu, ki ga spoznam razlagati kdo sem, zakaj izgledam tako kot izgledam itd. Nočem pa, da bi ljudje mislili kaj napačnega o meni, da sem trans ali kaj takega. Kako naj to rešim? Pač, da bodo ljudje mene dojemali isto kot jaz dojemam sama sebe.
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljena!
Najlepša hvala za tvoje vprašanje. Žal mi je, da doživljaš stisko zaradi nerazumevanja svoje okolice. Svetu vsekakor nisi dolžna pojasnjevati svojega spolnega izraza razen, če to želiš storiti sama. Hkrati pa žal velja, da ne moremo vplivati na kaj si drugi mislijo o nas. Na koncu je glavna stvar, da se ti sama počutiš udobno s svojim spolnim izrazom. V kolikor bi ti bilo v pomoč ti predlagam, da se o svoji izkušnji pogovoriš z osebami, ki imajo podobno izkušnjo kot ti, ali pa se morebiti pridružiš podporni skupini, ki bi obravnavala temo spolnega izraza.
V primeru dodatnih vprašanj sem ti z veseljem na voljo!
Leopold Štefanič, uni. dipl. pedagog in andragog
svetovalnica Legebitra