zivjo, pred kratkim sem imela svoj first kiss in mi je blo ful akward, bilo je zelo nepricakovano. Zelim si fanta ampak nevem kaj naj naredim da se bom pocutila bolj sprosceno.
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Običajno se počutimo neprijetno z nekom, ki ga še ne poznamo dovolj ali pa nam oseba enostavno ne ustreza. Moj nasvet bi bil, da poiščeš fanta, s katerim se boš dobro počutila in ti bo prijetno. Potem bo tudi poljub bolj prijeten.
Zagotovo, pa se moraš tudi sama počutiti pripravljeno na ta korak v zvezi. Če ti je neprijetno, ti je verjetno z nekim razlogom. Če boš imela s fantom odprto in sproščeno komunikacijo, potem mu boš to lahko tudi lažje povedala.
Lep pozdrav,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije