Pozdravljeni! Imam vprašanje:
Ali na veterinarskem faksu lahko greš v več različnih smeri. Pač da greš na različna področja? Npr. da greš delat izpite pa se učit samo o malih živalih, samo o ptičih, konjih... A se da to? ČE se da potem imam še eno vprašanje: ali lahko greš samo za konje brez da bi prej hodil na veterinarsko srednjo in vedel kej o malih zivalih?
hvala
lp
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
enoviti študijski program 2. stopnje veterinarstvo traja 6 let. V zadnjem letniku lahko študent vpiše izbirne predmete in na podlagi izbire šestih izbirnih predmetov poglobi znanje na tistem področju, na katerem se želi zaposliti. Tekom študija pa študent spozna vsa področja dela ter opravlja praktična usposabljanja na vseh področjih veterinarskih dejavnosti.
Pogoj za vpis je splošna matura ali poklicna matura v srednješolskem programu veterinarski tehnik in izpit iz maturitetnega predmeta kemije, biologije ali fizike.
Več informacij najdeš na spletni strani veterinarske fakultete.
V kolikor imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lep pozdrav,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike