imam fanta ki je res najbolj srcna oseba ki sem jo kadarkoli spoznala a je delezen verbalnega nasilja doma s strani oceta najbolj kot ga razumem
verbalno nasilje mislim kot v smislu da mu govori da nikoli ne bo uspeu v zivljenju in da ni dovolj
vem da moj fant ni soncek in da ne dela vse po pravilih ki jih imajo doma a vseeno ni prau da ga zalijo in mu uzemajo stvari za katere si je placal sam in mu zelo pomenijo
vsak dan poslusam da se oci dere nanj in ga zmerja a tukaj sem nemocna, lahko mu nudim podporo a me je strah da to nebo dovolj in bi rada vedela kaj lahko naredim da bi to olajsala oziroma ustavila
nocem se obrniti na strokovno pomoc v smislu socialne saj si tega ne zeli in tudi neve da pisem to
kako naj mu pomagam?
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej vse pohvale tebi, da si prepoznala stisko tvojega fanta in si mu tako nesebično pripravljena pomagati. Težko je, če nam ljudje, ki so nam najbližji govorijo stvari, kot si jih opisala in ne verjamejo v nas. Zato razumem tvojo skrb in željo po pomoči. Pravilno razmišljaš, da žalitve in vpitje s strani očeta niso v redu oziroma se to ne bi smelo dogajati.
Najprej bi te usmerila v pogovor z njegovo mamo. Lahko se ji zaupaš sama oziroma storita to oba s fantom. Tudi ona je soodgovorna in mora sina zaščititi in preprečiti, da bi se to dogajalo. Pogovorite se skupaj, morda se vam v nadaljevanju priključili tudi oče in boste uspeli probleme rešiti s pogovorom. V kolikor pa takšna pot ne bo uspešna, pa se bosta morala obrniti na neko drugo odraslo osebo. To je lahko kdo od sorodnikov, učiteljev, staršev drugih otrok, oseba, ki ji vidva zaupata. Namreč te stvari se morajo nehati dogajati in je prav in nujno, da se obrneta po pomoč. Naj vama ne bo nerodno in naj vaju ne bo strah. Vsekakor pa je zelo pohvalno tudi to, da mu ti stojiš ob strani in si mu pripravljena pomagati.
Želim, da kmalu in uspešno zadevo rešite.
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja