Dobr dan js imam težavo z eno punco ki me žali in govori da Nej se je pazim da me bo pretepla kaj naj naredim.
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Nisi napisala kje se ti to dogaja (v šoli, v domačem okolju, pri interesnih dejavnostih, na dvorišču), zato bo odgovor bolj splošen.
Najprej se poizkušaj s to punco pogovoriti, če gre. Povej ji, kako se ob tem počutiš in naj ti pove vzrok zakaj to počne.
Če pa meniš, da to ni mogoče pa prosi za pomoč odraslo osebo, ki ji zaupaš. To sta lahko starša, učitelji, svetovalni delavci, trener, …. Tej osebi povej kaj ti ta punca počne in jo prosi za pomoč.
Kar pogumno.
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja