danes ko smo se z druzino peljali domov sem po nakljucju videla da se je brat na razredni skupini(na vibru) pogovarjal s sosolci. Videla sem da so njegovi sosolci poslali neko sliko (nek emo gif) in nato se je njegov sosolec se slikal z nekim emo efektom. Takoj se mi je zazdelo da je to slo name saj sem se enkrat oblekla v crno in brat mi je povedal da vsi njegovi sosolci pravijo da sem cudakinja ker sem se oblekla v crno, pa tudi brat mi ni hotel povedati kaj so se pogovarjali.
Vrjamem da se smesno slisi samo res mi je tezko in nevem kaj naj naredim.
Hvala za pomoc<3
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
To kar si zapisala se ne sliši smešno in verjamem, da ti je bilo težko. Najboljša ideja bi se mi zdela, da čimbolj odkrito poveš bratu, da te je dogodek vznemiril in si želiš vedeti, če so govorili o tebi ali ne. Bi to šlo? Tako ne boš v dvomih. Odkrit pogovor z bratom o tem, da te takšne stvari prizadenejo je lahko dobra popotnica za vajin dober odnos v prihodnosti.
To, da se oblečeš v črno vsekakor ne pomeni, da si čudakinja. Vsak ima pravico, da se oblači v barvo oblačil, ki mu v danem trenutku najbolj odgovarja. Upam, da tudi ti podobno razmišljaš. Pomembno je, da smo všeč v prvi vrsti sami sebi, ne pa da stremimo k odobravanju s strani drugih.
Če boš imela še kakšne misli/vprašanja lepo vabljena, da se še javiš.
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije