Pozdravljeni. Ta stvar me že zelo dolgo žuli res se ne mudi z odgovorom ampak vseeno bi rada dala to iz sebe in rada bi nek nasvet ali pa motivacijsko misel, da mi da malo upanja itd. stara sem 15 in še do zdaj nisem bila v zvezi. Ogromno mojih sošolk ima fante in ko se o tem pogovarjajo hočem biti vesela za njih pa sem osamljena, ker nimam fanta in bi si ga želela. To je zelo slabo, ker še nisem imela fanta, saj se prehitro zaljubljam, ker je v meni tista neka stvar ki mi pravi, da moram sprejeti vse z vsemi napakami ker drugače bom težko našla fanta, ki bi bil popoln po vsej mojih idealih. Imam pa seveda predstavo kako bi izgledal popol fant zame. No to je prvi problem. Recimo primer vidim nekoga in mi je frizura všeč ali pa nekaj me prvilači pa se takoj zaljubim :( .Res imam vedno večjo željo in potrebo po fantu, saj mi manjka nekdo, ki bi bil res pripravljen mi pomagati, se bi z njim pogovarjala in bi vse zaupala. Pa sej se lahko zaupam prijateljicam pa še komu ampak vseeno je to drugače. Res nimam pojma kako naj najdem nekoga preko spleta se mi ne zdi ravno pametno saj me je malo strah ampak gre najhitreje pa "najpreprosteje" je pa vseeno me je strah ampak se to dogaja vsak dan. Tako si dan danes moje prijateljice iščejo fante. Zdaj da bi pa čakala nekje da bi prišel mimo en pa spet ni tako preprosto... imela sem že 1000 simpatij pri vseh poskusila pa nobenemu nisem všeč. Zato imam tudi malo slabšo samopodobo in se sprašujem ali bom kdaj sploh koga našla, komu bi sploh bila všeč???! Zaradi tega sem padla v anskioznost, ker se preveč sekiram z tem moja potreba pa je iz dneva v dan večja. Grozno mi je tudi, ker npr. gledam nek video po sletu od mojega vzornika in pove ja jaz sem našla fanta pri 14ih letih in sma še danes skupaj in to me potre in se začnem obremenjevati. Pa recimo je še ena stvar npr. to zdaj nima neke veze ampak vseeno mi daje nek "pritisk" npr. da je za prvi spolni odnos čas pri 15 letih torej so že 15 letniki v zvezah itd. in že imajo spolne odnose jaz sem pa sama. Grozno se počutim. Skrbi me, da bodo vsi začeli pritiskati name naj si najdem že nekoga pa če že imam kakega... najbolj pa me skrbi, da nikoli ne bom našla fanta :(
Hvala za nasvet
Lep pozdrav
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena zaljubljenka!
Hvala za tvoje sporočilo. Iz njega lahko razberem, da te skrbi, ker še nimaš fanta in s tem povezanih izkušenj romantične zveze. Rada bi ti povedala, da je to absolutno v redu. Nič hudega, če še nisi imela fanta. Za partnerski odnos bo vsekakor še dovolj časa. Res je, da si mladostniki že želijo partnerskih odnosov, kar zase praviš tudi ti. Res je tudi, da se ravno v obdobju mladostništva pogosto zgodijo prve izkušnje povezane z ljubeznijo. A vseeno ni potrebno, da se s tem preveč obremenjuješ, saj imaš še povsem dovolj časa. Enako velja za spolnost. To je najintimnejša oblika partnerstva in pomembno je, da si nanjo pripravljena, predvsem pa je ključno to, da se v spolnost podaš z osebo, ki ji zaupaš in ob kateri se počutiš dobro. Vsekakor je vredno na tako osebo počakati.
Omenjaš tudi iskanje morebitnih partnerjev preko spleta. Spletne aplikacije, ki so namenjene spoznavanju ljudi, so resda vedno pogosteje uporabljene, a to še ne pomeni, da jih moraš uporabljati tudi sama. Če imaš občutek ali celo veš, da to zate ni pravi način, ti svetujem, da ostaneš temu zvesta – za uporabo teh aplikacij se lahko odločiš tudi kasneje. Poleg tega je pri komunikaciji z neznanci preko spleta vedno potrebna tudi previdnost.
Drago dekle, vsekakor ti verjamem, da te bremenijo pritiski drugih (upam, da teh ni preveč), vem, pa da nase nekoliko pritiskaš tudi sama. Želim si, da se s to zadevo ne bi preveč obremenjevala in da ne izgubiš upanja, da boš nekega dne našla nekoga, ki si ga zaslužiš. Si edinstvena oseba, s svojimi dobrimi in slabšimi lastnostmi – takšni, kot smo vsi ljudje. Vsi imamo dobre in slabe plati, področja, kjer smo bolj in manj uspešni. Verjamem, da obstaja nekdo, ki te bo lahko sprejel takšno, kot si. Jaz zate vsekakor imam to upanje :)
Lea Prinčič, mag. psihologije
On
Onasanja
Ooj, hvala za zapis. Jaz bi ti rekla samo, da se pri 15ih ne toliko sekirat glede tega. Raje kot da se zapreš v svojo polžjo hišico, se usmeri v to, da si oblikuješ svoje standarde, da ne vzameš prvega, ki ti pride na pot, da ne boš nekoč česa obžalovala. Pa da premisliš, kaj res hočeš v zvezi. Imaš še veliiko časa, res:)
Ži
Živ
Zdravo, naj ti povem, da kot fant imam podoben problem. Tako kot ti imam jaz tudi velike potrebe po punci, ampak pač ne ratuje. Počutim se potrtega in osamljenega. Naj te potolažim tako da veš, da je veliko drugih ljudi, ki iščejo fanta ali punco, tako da pač ne obupat za vsakega se najde nekdo.????