pozdravljeni, mene zanima o LEGEBITRI pac kaj se tam dogaja, kdo lahko tja pride, kdaj lahko tja prides, koliko mores biti star, o cem se prakticno gre? Tudi me zanima kje se lahko spoznas z istospolno osmerjenimi ljudmi,Zanima me tudi kako se ve ce je nekdo res vate zaljubljen in se ne napravlja saj imam zelo velike tezave z zaupanjem. kako se naj ne ozirab ali brigam kaj si drugi mislijo o meni na splosno?
L.P. hvala za bilo kaksen odgovor.
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
Na Legebitri se ukvarjamo z zagovorništvom LGBTIQ+ oseb na različnih področjih. Če te zanima več prilagam kar našo spletno stran, kjer si lahko prebereš več o naših programih.
Predstavljam si, da te najbolj zanima naš Mladinski program, kjer organiziramo dogodke za LGBTIQ+ mlade do 30 let. Program sproti objavljamo na naši Fb strani, dogodki pa zajemajo različne ustvarjalne delavnice, večere družabnih iger, kavarniške večere itd. Odprt imamo tudi mladinski center (odpiralni čas) kamor se lahko prideš podružit, popit čaj ali kavo, lahko tudi narediš kaj za šolo ipd. V našem mladinskem centru in na dogodkih torej lahko spoznaš različne LGBTIQ+ osebe iz skupnosti ter najdeš varen prostor brez obsojanja.
Nisem čisto prepričana kaj imaš v mislih, da se nekdo napravlja – morda misliš, če se pretvarja? Od vsakega posameznika je odvisno kako zaljubljenost izkazuje in kakšni občutki se ob tem porodijo tebi. Te stvari so včasih lahko malce negotove. Zagotovo pa vedno obstaja možnost, da to pri tej osebi preveriš in z njo o tem komuniciraš. Po navadi je najbolje, če se o takih stvareh lahko z osebo pogovarjaš. To, da si sigurna vase in ne daš toliko na to, kaj si drugi_e mislijo o tebi pa je predvsem stvar samozavesti. Lahko pomisliš na 3 stvari, ki so ti pri sebi všeč, na 3 stvari, ki ti jih je uspelo doseči in na 3 stvari za katere si hvaležna in morda boš korak bližje prepoznavanju svojih močnih točk. Pogosto dvomimo vase, ko pozabimo stvari na katere smo pri sebi ponosni_e ali pa se primerjamo z drugimi.
Upam, da ti je to v pomoč :)
Topel pozdrav,
svetovalnica Legebitra