Sprašujem se zakaj sem naredila nekatere stvari in zakaj se mi to dogaja. Postane mi slabo, kadar mi je kdo kaj naredil ali rekel. Takoj se zjočem in postanem žalostna...Ko sem naredila kaj grdega in ne normalnega...ne morem dihati, kot da bi morala nekaj bruhniti se počutim. Zato včasih povem vse svojim staršem (mami) ali pa prespim. Ali mi lahko daš nasvet, kaj naj naredim in kako se pomiriti
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
nisem povsem prepričana, če dobro razumem, s čim se trenutno soočaš. Govoriš morda o nekih negativnih mislih o preteklosti, ki te preplavijo in ti ne pustijo do sape? Premlevaš pretekle dogodke in svoje doživljanje ob tem, kar te pogosto spravlja v slabo voljo in fizično slabost?
Ali govoriš morda o tem, da se težko soočaš z nekaterimi situacijami, ko ti kdo kaj reče ali naredi, kar v trenutku spremeni tvoje razpoloženje in počutje? V kakih situaciijah se ti to ponavadi dogaja? Mi lahko poveš kaj več o tem?
Želela bi si bolje razumeti tvojo situacijo, saj te lahko le tako usmerim. Vesela bom, če se še oglasiš in mi zaupaš kaj več o tem, kaj se ti dogaja.
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije