Dan,
torej... imam zelo hudo situacijo ki je ne bom razlagala... zanima me samo ce ima kdo izkusnjo z zatekanjem v varno hiso za zenske in otroke - zrtve nasilja... po moznosti, ce se je tja zatekel kot mladostnik... in pa na splosno kako poteka zivljenje tam in kaksna so pravila itd.
Najlepsa hvala
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Res si napisala bolj malo podatkov, zato te lahko samo usmerim v ustrezne institucije in upam, da se tvoj problem kmalu reši.
Nisi napisala, če iščeš pomoč sama oziroma s katerim izmed staršev?
V tvojem primeru, se lahko zatečeš po pomoč v krizni center za mlade, lahko poiščeš oznake z varno točkokjer so zaposleni ljudje, ki te bodo usmerili, lahko pokličeš na Tom telefon oziroma napišeš tukaj več podatkov (če te skrbi razkritje, lahko dopišeš, naj sporočila v uredništvu ne objavijo in tako tvoj zapis ne bo javno viden), da te bomo lahko usmerili v tebi najbližjo institucijo za pomoč.
Vse dobro in upam, da čim prej rešiš težave.
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja