Kako se odločiti med dvema osebama, ki ju imaš zelo, zelo rad in nočeš prizadeti nobene osebe če si v zvezi.?
čo
čokatebanek
Glej jaz ti povem po resnici moraš se odločiti kateri od teh ljudi ti pomni več ampak še vseeno ti povem da je bolje da tej drugi osebi posvečaš veliko pozornosti. Pač hočem ti povedati da ni vredno delati razlike med ljudmi, ker lahko pride do veliko zapletov.
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Zanima te, kako se odločiti med dvema osebama in se pri tem izogniti temu, da katero izmed njih prizadeneš. Predvidevam torej, da si z eno izmed teh oseb v zvezi, druga pa se je pojavila kot nova simpatija?
Verjamem, da ti ni vseeno in ti je trenutno zelo težko. Vseeno pa je zelo pomembno, da si iskrena tako s seboj kot tudi z obema vpletenima. Zavedati se moraš, da včasih s svojimi besedami ali dejanji žal druge tudi prizadenemo, pa čeprav to ni naš prvotni namen. Pomembna temelja vsake zdrave zveze sta namreč zaupanje in iskrenost. In verjamem, da si ti tudi želiš, da je tvoj partner s teboj iskren?
Glede odločitve, koga boš na koncu izbrala, pa dobro premisli. Razmisli o plusih in minusih obeh oseb. Razmisli ob kateri osebi ti je bolj prijetno in s katero si ti lahko ti zares ti. Kdo te bo podpiral pri tvojih ciljih in osebni rasti? Odločitev je res težka, vendar jo boš morala narediti, saj se boš na koncu tudi ti počutila bolj razbremenjeno.
Želim ti veliko sreče,
Nika Koder, mag. psihologije