Pozdravljeni.
Imam težavo.Stara sem 14 let in sem v mojem razredu dobra oseba ter lepa, ampak me doben noče vzet da bi z njim plesala na valeti.Zato vas prosim za nasvet kaj lahko spremenm na sebi da bodo fantje plesali z mano.
Uredništvo
Anja Knez

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena, »Rima223«,
vesela sem, da si se s svojim vprašanjem in opisom situacije, v kateri si se znašla, obrnila name.
Če te prav razumem, si 14-letna mladostnica, ki ima v tem šolskem letu tudi valeto. Sama se zaznavaš kot dobro in lepo osebo, skrbi pa te, ker nihče ni izrazil želje, da bi plesal s teboj. Sprašuješ, kaj lahko spremeniš na sebi, da boš dobila soplesalca na valeti. Imam prav?
Vsak od nas se rodi z določenimi biološkimi danostmi, ki določajo našo osebnost, kakor tudi našo zunanjost. To nas definira in prav vsak od nas je nekaj posebnega, nekaj edinstvenega, kar je potrebno spoštovati. To moramo spoštovati tako mi sami, kot tudi drugi.
Lahko razumem, da ti je težko, ker te nihče ni povabil za svojo soplesalko. A če pogledava drugače: kje pa je zabeleženo, da mora prav fant povabiti dekle na ples? Bi lahko dekle samo pristopila do fanta, za katerega ve, da še nima soplesalke in ga povabila, da bi bil njen soplesalec na valeti? Seveda bi lahko! Torej?
Svojo skrb in negotovost, ali bo kdo od fantov pristopil do tebe in izrazil željo po tem, da bi bila njegova soplesalka, lahko prekineš s tem, da sama narediš ta korak in pristopiš do fanta, s katerim bi želela plesati. Ne razmišljaj o tem in ne išči napak na sebi, saj si takšna, kot si, nekaj posebnega in edinstvenega. Zapomni si, da spreminjanje sebe in svojega videza, zato, da bomo nekomu ugajali, preprosto ni rešitev. Zakaj? Ker potem to nismo več mi in pri tem ne moremo biti več nekaj edinstvenega, posebnega, pristnega.
Zato zaupaj vase in se imej rada takšno, kot si – takšna si najboljša. In skušaj zbrati pogum ter narediti korak k temu, da boš dobila soplesalca na valeti. Zmoreš to!
Verjamem vate in ti želim vse dobro ter prijeten zaključen osnovnošolskega obdobja,
Anja Knez, mag. psihologije