Okej js sm 8 razred pa plesem na valeti mam rdeco dolgo obleko in nebi mela petk a je vredu ce mam bele adidaske?pac nove kr balerink pa tut nebi mela kak vam zdi?
+ js ful nevem ka cutim do enga fanta k z njemu yto leto plesem na valeti
kk vem a sm  v njega al ne kr res nevem ze cakam ful daolgo da se odlocim pa nemorm ampak se kr mi je mar za njega??
• Ar
Arči
Nisem strokovnjak za kulturo oblačenja.
Vendar dolga, svečana rdeča obleka in bele adidas superge, po moji oceni oceni nista najbolj združljiva. Vendar če ti je všeč, zakaj pa ne. Gre za tvojo valeto.
Mogoče pa boš čez mnoga leta, ko boš gledala slike z valete, razmišljala drugače. Ali pa tudi ne.
• Uredništvo
Kiara Katarina Florjanič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Najprej bi ti želela povedati, da tvoja rdeča obleka z belimi adidaskami zveni res super! Če ti petke in balerinke ne ustrezajo, je čisto prav, da si izbereš nekaj, v čemer se dobro počutiš. Valeta je tvoj dan in pomembno je, da si samozavestna in sproščena. Kaj pa je v tebi vzbudilo skrb glede izbire superg? Danes veliko punc kombinira elegantna oblačila s supergami, kar izgleda res dobro, še posebej če so čiste, nove in se ujemajo z obleko.
Kar se tiče fanta je popolnoma normalno, da si negotova glede svojih čustev. Včasih traja, da ugotovimo, ali nam je nekdo všeč ali ga cenimo samo kot prijatelja. Morda ti bo pri tem pomagalo, če se vprašaš: Ali se v njegovi družbi počutiš posebej dobre volje ali pa nervozno? Si kdaj ljubosumna, ko je z drugimi puncami? Pogosto razmišljaš o njem? Se nasmehneš, ko dobiš njegova sporočila? Ti veliko pomeni njegovo mnenje? Imaš željo, da bi z njim preživljala čim več časa?
Zanima me tudi zakaj imaš občutek, da se moraš hitro odločiti? Te morda kaj skrbi ali čutiš pritisk? Včasih si lahko pustimo malo več časa, saj čustva potrebujejo prostor, da se razjasnijo. Čisto okej je, če se za zdaj prijateljsko družita in vidiš, kako se boš ob njem počutila čez čas. Ni treba, da vse vemo takoj.
Uživaj na valeti!
Če rabiš še kakšen nasvet, sem tukaj.
Kiara Katarina Florjanič, dipl. psihologinja (UN)