Pozdeavljeni,
Zanima me kako naj vprašam punco za valeto, ampak si ne upam ker me skrbi da jo bo kdo drug prej vprašal.
Veliko sem imel že priložnosti ampak sem jih zapravil.
NIKOLI je ne dobim na samem.
Ps. Zelo sem sramežliv kar se gre teg
Hvala za vse
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen!
Pišeš z zanimanjem, kako vprašati punco, če bi plesala s teboj na valeti in izpostavljaš, da je nikoli ne uspeš uloviti na samem, kar te postavlja v nekoliko nelagodno situacijo. Predstavljam si, da si v zadregi.
Praviš, da si imel veliko priložnosti, da dekle vprašaš, če bi s teboj plesala na valeti, pa si jih zapravil. Kaj se je zgodilo takrat? Kakšne misli so ti švigale po glavi? Kaj je bil razlog, da je nisi vprašal?
Iz tvojega zapisa sem razumela, da se z dekletom v živo kdaj pogovarjaš, imaš interakcije z njo. Torej imaš z njo že vzpostavljen nek odnos, zato bi ti predlagala, da ta odnos razvijaš naprej. Ljudje smo zmeraj zelo odzivni na vprašanja o naših interesih - torej če boš dekle kdaj vprašal kaj jo zanima, kaj rada počne, kakšne filme rada gleda ali karkoli podobnega, bo ti zelo verjetno pripravljena odgovoriti in tako lahko nadaljuješ pogovor. Predlagam tudi, da dekletu nameniš kak kompliment - s tem boš dekletu pokazal svojo naklonjenost. S pogostimi pogovori bosta razvijala in poglabljala vajin odnos. Skozi ta čas verjamem, da se boš ob njej sprostil in ti bo lažje postaviti takšna “večja” vprašanja, kot je ta, če želi s teboj plesati na valeti.
Nenavsezadnje pa lahko z dekletom komuniciraš tudi preko spleta, preko socialnih omrežij in tudi tako vzdržuješ vajin odnos. Če bi ti bilo lažje, pa jo lahko na valeto povabiš tudi tako - preko sporočila.
Sporoči mi, če se s temi predlogi strinjaš, če bi jih preizkusil. Sicer lahko skupaj razmisliva o drugih možnostih.
Bodi pogumen!
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)