Živijo trenutno sem star 14 novembra bom 15 letos imam valeto in nobena ne želi pisati z mano sem lep visok postaven in dober učenec v mislih imam štiri ki bi jih povabil dve me bosta zavrnili ker ju poznam torej kako naj jih vprašam
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Tinko,
razumem, da te situacija s povabilom na valeto skrbi, še posebej, ker ti je pomembno, da najdeš pravo osebo, s katero bi šel. Pomembno pa je, da se zavedaš, da je tvoje samozaupanje že velik korak – vidiš svoje kvalitete, si visok, postaven, dober učenec, kar je vse super! Tudi to, da imaš v mislih že nekaj deklet, ki bi jih povabil, kaže, da premišljuješ o tem, kaj ti je pomembno.
Glede na to, da imaš občutek, da te dve dekleti ne bi sprejeli, te popolnoma razumem, da se ti zdi neprijetno že vnaprej. Ampak veš kaj? V življenju ni nič narobe, če nas kdaj kdo zavrne. To ne pomeni, da nisi dovolj dober ali da je kaj narobe s tabo. Zavrnitve so del življenja, in četudi se zgodijo, nas lahko naučijo, kako bolj samozavestno pristopati k ljudem.
Ko se boš odločil povabiti eno od deklet, je pomembno, da to storiš na iskren in sproščen način. Bodi naraven. Povej ji, da bi ti bilo v čast, če bi šla s tabo na valeto, ker se ti zdi super oseba, s katero bi rad preživel ta poseben večer. Ne kompliciraj preveč, preprosta in iskrena prošnja je pogosto najboljša. Če bo tvoj pristop iskren in spoštljiv, bodo dekleta to cenila, ne glede na odgovor.
Tudi če ti bo kdo rekel "ne", ne jemlji tega preveč osebno. Včasih se ljudje odločajo iz svojih lastnih razlogov, ki nimajo nič opraviti s tabo. In kar je najpomembnejše – ne glede na to, kdo bo šel s teboj, bo valeta poseben in zabaven dogodek, kjer se boš lahko sprostil in užival s prijatelji.
Zaupaj vase, bodi prijazen in iskren, pa bo vse šlo gladko. Če boš potreboval še kakšen nasvet, sem tu zate!
Veliko sreče in uživaj v pripravi na ta poseben dogodek! :)
Živa Pirc, mag. psihologije