Pozdraljeni situacija je taka sem v osmem razredu in vsi že vsaj malo razmisljamo s kom bomo plesali na valeti. Par mojih sosolcev je  že zmenjenih. En fant je zaljubljen vame in me bo vprasal za valeto. Samo povem on je manjsi od mene za eno glavo in kar debel je pa zeloooooo prijazen. Ampak jaz si želim plesati z nekom lepim.En fant ki je druga oseba vendar ista po opisu me je pa že vprasla za valeto in jaz sem rekla na lep način ne ampak mi je po tem useeno bilo zelo žal. Plesala bi pa z prejsnjim fantom od moje najboljse prijateljice ker mi je zeloo lep vendar ona tega ne ve.Nočem pa biti nesramna do nje, ker potem bi se razjezila in nebi bile več BFF. Ona pa je se vedno vanj ampakon ni več vanjo. Zdaj ne vem kaj naj naredim. Moja druga opcija pa je se en fant ki ga poznam že iz vrtca meni je tudi lep vendar ni vame uprasati pa si ga tudi ne upam
Hvala za uso pomoč in odgovore
LP
• E
E
lej nič takega ker imam jaz isto zmedo en fant manjši od mene in debelejše postave me je vprašal za valeto pa sem rekla da se ne vemtk da nič hudega.
• Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Veseli me, da si se obrnila na nas po nasvet, prav tako pa sem vesela tudi, da se ti je odzvala še ena vrstnica. Povedala si, da imaš težavo pri dogovarjanju, s kom bi plesala na valeti. V mislih imaš tri različne fante in se sprašuješ, kako rešiti situacijo.
Za fanta, ki te je vprašal, praviš, da je nižji od tebe in nekoliko močnejši, želela bi si pa plesati z nekom lepim. Kot si sama povedala, si se že znašla v podobni situaciji, ki si jo rešila na način, da si mu na prijazen način povedala ne, ampak si se še vedno slabo počutila. V kolikor si res ne želiš plesati z njim, je možnost, da tudi tokrat narediš enako. Dejstvo je, da se boš morda slabo počutila, ampak hkrati pa je pomembno, da poslušaš sama sebe in svoje želje. Pomembno pa je, da pri tem nisi nespoštljiva in nesramna, ampak mu to zavrnitev sporočiš na prijazen način.
Praviš, da bi si želela plesati z bivšim fantom od svoje najboljše prijateljice. Sama si povedala, da veš, da je on njej še vedno všeč, in te skrbi, da bi jo s tem prizadela in potem več ne bi bili prijateljici. Kot si sama izpostavila, boš jo morda res s tem prizadela, kar bi lahko vplivalo na vajin odnos. V kolikor se odločiš, da bi rada plesala s tem fantom, je vsekakor dobro, da se najprej pogovoriš o tem s svojo prijateljico, ji daš vedeti, da ti je mar zanjo in z njo preveriš, kako ji je s tem.
Omenila si tudi tretjega fanta. Gre za fanta, ki ga poznaš iz vrtca. Tudi on ti je všeč, vendar misliš, da ni zaljubljen vate in ti je nerodno vprašati. Za plesanje na valeti se pogosto dogovorijo pari tudi na podlagi prijateljstva, ne nujno na podlagi všečnosti ali pa zaljubljenosti. Ni torej nujno, da je on zaljubljen vate, da bi plesala skupaj. V kolikor se odločiš za tega fanta, bi pa verjetno res morala pristopiti do njega in ga vprašati. Pred tem lahko pri njegovih prijateljih preveriš, če je že dogovorjen s kom oziroma ali vedo, da si želi koga vprašati. Lahko se tudi poskusiš z njim nekoliko bolj zbližati, ga bolje spoznati in se spoprijateljiti, saj ti bo tudi v tem primeru lažje pristopiti do njega in ga vprašati, če bi plesala skupaj na valeti.
Upam, da sem ti z odgovorom nekoliko pomagala.
Lepo bodi!
Dora Mališ, dipl. psih. (un)