Živjo, imam vprašanje.
Rada bi vprašala enega fanta iz mojega razreda ( šestega) če bi plesal z menoj saj sta učitelja za ŠPO rekla naj se sami dogovorimo da nebo težav. Ne vem kako naj ga vprašam,saj me je strah da bo rekel ne, in nerodno mi je. Rada bi ga na Snapchatu vprašala s kom bo kaj plesal oz. če že ima plesalko.
Potem bi ga mogoče vprašala ampak bi se verjetno preveč ustrašila in nebi.
Rada bi nasvet kako ga vprašati, če lahko čimprej prosim saj imamo ta petek že določanje parov če imam prav.
Bila bi hvaležna.
Lp
Julija
Uredništvo
Maruša Bertoncelj

Odgovor svetovalke:
Julija, pozdravljena,
razumljivo, da te je strah zavrnitve. Pa vendar, tovrstne strahove lahko premagamo samo tako, da gremo in storimo, česar nas je strah.
Kaj je najhujše, kar se lahko zgodi, če reče ne? Dobila boš izkušnjo, da si preživela in da so zavrnitve del življenja. To ne pomeni, da je s tabo karkoli narobe!
Vsak ima pravico, da se zase odloča tako, kot mu v nekem trenutku najbolj ustreza. Tudi tebi ne bi bilo prijetno reči ja nekomu, s katerim nočeš plesati. Temu se zgolj reče zdravo postavljanje meja. Prav je, da to spoštujemo.
Poleg tega pa včasih nekdo reče ne tudi, ko ga je preveč strah reči ja. Tako da ni nujno, da v resnici ne želi plesati s tabo, ko reče ne.
Čisto možno je tudi, da bo za. :) Kako vprašati? Tvoj predlog se mi zdi super: Imaš že soplesalko?
Verjemi vase in kar pogumno. Bom vesela, če poročaš o izkušnji! :)
Lep pozdrav,
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja