včeraj me je moja simpatija vorašala ce bi odšla z njim na valeto bila sem zelo vesela in rekpq sem ja ampak promblem imam da moja starsa sta zelo uredu in dobra in vse amapk nevem kako naj njema to povem da me je en fant povabiv na valeto
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Draga Larika,
hvala za tvoje sporočilo. Verjamem, da si se vabila na valeto s strani fanta, ki ti je všeč, zelo razveselila. Razumem tudi, da je lahko pogovor s starši o tem občutljiv in ti ga ni enostavno začeti. Pomembno pa se mi zdi, da z njim ne odlašaš, ker ti bo najbrž vedno težje. Morda lahko izbereš trenutek, ko boste vsi skupaj doma in bodo imeli starši čas, da ti prisluhnejo (ne pa recimo zjutraj, ko se odpravljaš v šolo). Pomembno je, da jima poveš, kako se počutiš in da si do njiju iskrena, saj ti bosta tako lahko zaupala. Začneš lahko s tem, da te je fant povabil na valeto in da te je to razveselilo. Morda ju vprašaš za njuno mnenje o tem. Nadaljuješ lahko z informacijo, da je ta fant tudi tvoja simpatija. Če boš o svoji simpatiji z njima govorila prvič, ti bo morda ob tem neprijetno – tudi to jima lahko poveš. Sčasoma se boste vsi skupaj naučili, kako se o takšnih temah pogovarjati.
Če bi ti bilo lažje, pa lahko za začetek poveš enemu od njiju. Napisala si, da sta tvoja starša zelo v redu, zato verjamem, da bosta poskusila razumeti tvoje občutke in te usmeriti tako, kot bo zate prav.
Želim ti veliko poguma pri pogovoru. Če imaš še kakšna vprašanja, ali če želiš deliti, kako se počutiš, pa se lahko vedno obrneš name,
Maruša Naglič, univ. dipl. psihologinja