Zdravo, torej moj problem je da je naslednje leto valeta mene pa je en fant ze vprasav za valeto pa nisem sigurna saj si zelim plesati z enim drugim fantom ampak si ta ne upa vprasati,meni pa je tudi nerodno. Nevem kaj naj naredim. Zelo bom vesela vasega priporocila.
Lp, stela.
Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
včasih je tako, da mora punca prevzeti pobudo in povprašati fanta. Verjamem, da ti je nerodno in te je strah, ampak tudi to lahko premagaš. Morda si lahko predstavljaš, kaj bi bilo najhujšega, če ga vprašaš. To je, da bi te zavrnil. Najboljše pa je lahko, da bi odgovor bil pritrdilen, torej lahko veliko pridobiš. Mogoče lahko razmišljaš tako, da če ne boš vprašala, ne boš vedela, kako bi lahko bilo v najboljšem primeru. Če pa bi te zavrnil, pa boš vsaj vedela, pri čem si in si ne boš ustvarjala nekih pričakovanj. Imaš pa še vedno možnost plesati s tem drugim, ki te je že vprašal.
Upam, da se ta situacija zate izteče najboljše in te lepo pozdravljam,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije